suusiejj schreef:verschrikkelijk he
heb dr al gevraagd of ik iets mocht overkopen en blonderen voor as
jah mooi hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:verschrikkelijk he
heb dr al gevraagd of ik iets mocht overkopen en blonderen voor as
Lous schreef:Ach ja, 5 cm.![]()
Maar snoepie is wel echt een snoepie, hoor.
Leuk beestje
Lous schreef:Had de foto's van gisteren wel al gezien, maar deze nog niet.
LEUK LEUK LEUK
Mijn shet vind appels niet lekker (al gaan appelsnoepjes en een appellick-it er wel in) maar hij is dol op sambal
kyrtjj schreef:Ikgaaaa dooeeeie![]()
Lous schreef:Tuurlijk Suus komt helemaal goed met dat paard
![]()
* duimt *
*en kijkt sinterklaas en zwarte Piet even lief aan*
dlientjuh schreef:dat zijn mijn sint en piet!!![]()
![]()
suusiejj schreef:hahaha ach ik hoop er heel erg op
al moet ik dan wel een oplossing vinden om die stalhuur een beetje leefbaar te houden
1 paard 1 pony
want ik ben niet iemand die denkt
WOUW IK BEN SPRINGRUITER, EN IK ZIE DAAR EEN SUPER MOOI SPRINGGEFOKT PAARD(die schimmel dus) NOU IK VERKOOP ASRADOEI AS
nee kan ik echt niet
ookal ben ik echt een springruiter
dlientjuh schreef:heb ik gekregen van me ma toen ik ziek was
Lous schreef:Nou Goos at heel de stal op. Mijn vader had een spulletje gekocht bij de ruitersportwinkel. Vond hij wel duur, en hij vond dat het onvoldoende hielp.
Toen hebben Dorien en ik gezegd dat hij sambal moest proberen.
Nou hij vond het heerlijk hoor, de volgende dag was de stal nog meer aangevroten.
![]()
Inmiddels zit het andere spul er weer op. Het werkt toch beter en uiteindelijk ook veel langer. Er zit namelijk hertshoornolie in. Dat vind hij dus echt niet te vreten haha.
suusiejj schreef:weer trein ongeluk
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:hahaha ach ik hoop er heel erg op
al moet ik dan wel een oplossing vinden om die stalhuur een beetje leefbaar te houden
1 paard 1 pony
want ik ben niet iemand die denkt
WOUW IK BEN SPRINGRUITER, EN IK ZIE DAAR EEN SUPER MOOI SPRINGGEFOKT PAARD(die schimmel dus) NOU IK VERKOOP ASRADOEI AS
nee kan ik echt niet
ookal ben ik echt een springruiter
nee hoor as niet wegdoen!!!!!
Lous schreef:Vanmiddag treinongeluk bij Arnhem. Goederentrein op passagierstrein wederom.
Lous schreef:Vanmiddag treinongeluk bij Arnhem. Goederentrein op passagierstrein werderom.
Monica_86 schreef:peuk??????
Monica_86 schreef:Lous schreef:Vanmiddag treinongeluk bij Arnhem. Goederentrein op passagierstrein werderom.
gister was er toch ook al zoiets gebeurd???