Naomi, wat een lief cadeau!
Nagano schreef:
Haha

geweldig!
Pff.. heb net zitten huilen, ik voel me zo rot gewoon.. Ik voel me echt een slechte ruiter voor Madeira, ik weet niet of ik het wel goed doe enzo. Daarnet ging ik rijden, kreeg beetje hulp van mijn bijrijdster. Voordat ik erop stapte, voelde ik ook veel spanning bij Madeira dus ik dacht we doen het lekker rustig aan. Ze sprong gelijk goed aan in de galop en was helemaal blij

ze deed het ook keurig op de voltes! Toen gingen we de andere kant op, het was redelijk druk in de bak en toen schoot ze er vandoor.. Ze blijf maar rennen en rennen na mijn idee, ik hoorde later dat ze ook had gebokt maar dat heb ik niet gevoeld..

Ik zag niets meer (nouja zie ik ook niet in de gewone galop maar dan weet ik de rem nog te vinden) dus ik begon te roepen: help me help me ik hou haar niet meer! Ja.. sorry maar soms botsen mensen nog wel is tegen me op (niet expres kan gebeuren) ik wist zeker dat als het nu gebeurde ik er heel hard zou afvallen.. Ik werd gewoon zo bang…

Ik voel me echt stom nu ik er aan terug denk dat ik zo heb geroepen, maar ik wist echt haar rem niet te vinden. Pas toen ik mijn ogen dicht deed en op mijn ademhaling lette (ik vergat weer te ademen) werd ze rustiger.. Zucht.. Kom ik bij het kluisje aan voel ik iets door mijn spieren schieten bij mijn knie, dat deed echt even gemeen zeer ik denk dat ik teveel stijf van de spanning heb gezeten.. Kom ik thuis, liet ik mijn tranen van schrik nog beetje gaan.. Immers is er toch niemand thuis dus waarom zou ik het niet laten gaan, toch? Komt Diezel bij me, helemaal blij, ach die lieverd

Begrijp me niet verkeerd, ik ben zo blij met Madeira en ze betekent ontzettend veel voor me. In het begin heb ik wel wat dingentjes gevraagd van haar wat ze moeilijker vind, mijn bijrijdster (rijdt veel beter dan mij) zei dat ze de moeilijkere dingetjes wel deed maar daarna wilt ze lekker rennen.. En ja schijnbaar is dit nu bij mij gebeurt, ik weet niet of ik het negatief of positief moet ervaren maar ik schrok me dood!
Sorry.. heel verhaal.. moest het even kwijt..