[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 13:38

Middag :)

Ik heb echt zoo heerlijk gereden weer op Athos!! Lijkt wel of ze vorige week aanvoelde ofzo dat ik er geen lol meer in had, wat ze doet het nu ineens echt super goed!! Geeft zo'n heerlijk gevoel! Vandaag hebben we voor het eerst geprobeerd te springen, moest wel lachen want ze tilde gewoon haar benen heel hoog op maar sprong niet, dus nog iets hoger en nog iets hoger totdat ze uiteindelijk een hupje maakte toen ook meteen gestopt brave poon :)
Sorry moest dat eerst ff kwijt :P

Ik krijg binnen echt geenmooie foto's. maar dat komt misschien ook wel omdat ik niet zo'n gek duur toestel heb..

Ik rij al bijna 20jr.. maar sinds 3jr pas dressuur. daarvoor reed ik altijd western op de manege, en daarna western op een verzorgpaard..

Ik kijk je topic vanaaf ff Tessa.. Kim is hier inmiddels om naar Pien te gaan..
:evaw: wij gaan van t zonnetje genieten!

Daihyo

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 13:40

Lekker Nathalie!

Binnen foto's maken is een drama. Dan moet je wel heel goed licht hebben wil dat lukken :j

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 14:32

Mag ik me hier ook melden??

Ik heb sinds kort een verzorghafje!
Hij heet Kevin:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

I Love Him <3

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 14:32

Welkom! :D

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 14:53

Welkom...
Hip shirt.. :D

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 14:55

Welkom!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 14:56

DDW1190 schreef:
ben vandaag weer even bij hem geweest, duurde maar 3 uurtjes heen en terug.. :o :o
hij was heel rustig aan het eten op stal, het leek niet als hij veel pijn had van de castratie.
heb gelijk nog even een paar foto's gemaakt, het wou niet echt lukken hoor!

[img ]http://94.100.118.153/905900001-905950000/905940401-905940500/905940428_6_16Ug.jpeg[/img]

[img ]http://94.100.114.43/905900001-905950000/905943001-905943100/905943020_6_ZYak.jpeg[/img]

[img ]http://94.100.114.178/905900001-905950000/905945701-905945800/905945745_6_xTMe.jpeg[/img]

*kwijlt*
Wat een gaaf beest zeg!!

Nagano schreef:
hoi allemaal
ik lees dit al een tijd je mee
en dacht ik ga mij en mijn haffie ook even voor stellen
naou ik ben dus patricia en kom uit brabant
en heb zins 23-08-2009 een super lieve hafling veulen
[im g]http://i42.tinypic.com/t6oz1k.jpg[/img]
zo vond ik hem op marktplaats <3 <3 <3
hij word morgen 21maart 2010 al weer 1 jaar
en ziet er nu zo uit
[im g]http://i40.tinypic.com/2qv59af.jpg[/img]
zo al jullie kunnen zien is zijn hobby gekke bekken trekken
en eten en nog eens eten :D :D

<3 How cute!

Madeira_ schreef:
Naomi, wat een lief cadeau!

Nagano schreef:
Gefeliciteerd Patricia met je kleine man!! En wat gaat z'n kado worden?

kom net van hem van daan maar hij was niet zo blij met zijn kado :n
:D :D :D zijn kado is een castratie geworden :D :D :D

Haha :') geweldig!

Pff.. heb net zitten huilen, ik voel me zo rot gewoon.. Ik voel me echt een slechte ruiter voor Madeira, ik weet niet of ik het wel goed doe enzo. Daarnet ging ik rijden, kreeg beetje hulp van mijn bijrijdster. Voordat ik erop stapte, voelde ik ook veel spanning bij Madeira dus ik dacht we doen het lekker rustig aan. Ze sprong gelijk goed aan in de galop en was helemaal blij :D ze deed het ook keurig op de voltes! Toen gingen we de andere kant op, het was redelijk druk in de bak en toen schoot ze er vandoor.. Ze blijf maar rennen en rennen na mijn idee, ik hoorde later dat ze ook had gebokt maar dat heb ik niet gevoeld.. := Ik zag niets meer (nouja zie ik ook niet in de gewone galop maar dan weet ik de rem nog te vinden) dus ik begon te roepen: help me help me ik hou haar niet meer! Ja.. sorry maar soms botsen mensen nog wel is tegen me op (niet expres kan gebeuren) ik wist zeker dat als het nu gebeurde ik er heel hard zou afvallen.. Ik werd gewoon zo bang… ;( Ik voel me echt stom nu ik er aan terug denk dat ik zo heb geroepen, maar ik wist echt haar rem niet te vinden. Pas toen ik mijn ogen dicht deed en op mijn ademhaling lette (ik vergat weer te ademen) werd ze rustiger.. Zucht.. Kom ik bij het kluisje aan voel ik iets door mijn spieren schieten bij mijn knie, dat deed echt even gemeen zeer ik denk dat ik teveel stijf van de spanning heb gezeten.. Kom ik thuis, liet ik mijn tranen van schrik nog beetje gaan.. Immers is er toch niemand thuis dus waarom zou ik het niet laten gaan, toch? Komt Diezel bij me, helemaal blij, ach die lieverd :+: Begrijp me niet verkeerd, ik ben zo blij met Madeira en ze betekent ontzettend veel voor me. In het begin heb ik wel wat dingentjes gevraagd van haar wat ze moeilijker vind, mijn bijrijdster (rijdt veel beter dan mij) zei dat ze de moeilijkere dingetjes wel deed maar daarna wilt ze lekker rennen.. En ja schijnbaar is dit nu bij mij gebeurt, ik weet niet of ik het negatief of positief moet ervaren maar ik schrok me dood!

Sorry.. heel verhaal.. moest het even kwijt..

:(:) Heftig hoor!

Madeira_ schreef:
:wave:

Mooie en scherpe foto suus_elviera!

Hinke, nee ik geloof niet dat ze ergens van schrok… Ze deed
echt super haar best, maar dan ineens moet ze haar engerie kwijt ofzo..

Tessa super meid :D gefeliciteerd :*

Succes Tozalin :*

Ik ben aangenomen voor mijn stage :D ik had een eindgesprekje. Ging super goed, ze was erg tevreden over me. Ze zei dat ze blij was hoe ik met mijn beperking omga, dat ik dit heel erg over breng op de clienten enzo dat was echt een heel mooi compliment! :D

Gefeliciteerd :D

Liiisaaa schreef:
Super dat jullie zijn aangenomen voor stage Tessa & Paulien! :D

Leuke foto Monique, even wennen zo'n reus zeker! :P

Lieve Diezel! Zo lijkt hij heel erg op Moose. Super dat hij zo braaf was. ;)

Vervelend Jolanda! Maar wel leuk zeker die voetjes? :P

Heb nog wat foto's gekregen van Opnamens bij Checkpoint. In April komt het als het goed is op tv! :D

Nibbit & Rablin (alias Amerigo!) Dit is echt een typische Nib blik. Lip open en oren opzij! :D
[im g]http://i41.tinypic.com/20sx28j.jpg[/img]

Wachten.. Wachten.. Dat was heel koud!
[im g]http://i44.tinypic.com/23tggg5.jpg[/img]

Zo ben weer bijgelezen volgens mij! :D

Stoere fotos, en zeer stoer paardje zeg!

Gothic_TeZZy schreef:
Welkom...
Hip shirt.. :D

Rammstein hea 8-)

Moet nu weer terug naar de les
Ciao! :evaw:

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 14:57

Ciaoiesss xD

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 15:12

welkom marjoow ken je al uit en ander topic;)

maar leuk verzorg hafje hoor

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 15:45

welkom marjoow ! *\o/*

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 17:50

DDW1190 schreef:
dat heb ik ook heel vaak hoor, kan haast niks onthouden..
vooral namen van mensen die ik net ken!

hoe vaak hebben jullie les in de week dan?
ik heb een spring les op maandag (ik durf alleen maar kruisjes haha) en een dressuur les op donderdag.
maar heb nog geen privéles, maar ik heb niet echt met de meesten die hier privéles geven :+

Ik heb 1x in de 2 weken les, anders heb ik echt niet genoeg tijd om te oefenen.
Veels te veel gezellige mensen op stal die buitenritjes willen maken haha! :D

Nathalie83 schreef:
Middag :)

Ik heb echt zoo heerlijk gereden weer op Athos!! Lijkt wel of ze vorige week aanvoelde ofzo dat ik er geen lol meer in had, wat ze doet het nu ineens echt super goed!! Geeft zo'n heerlijk gevoel! Vandaag hebben we voor het eerst geprobeerd te springen, moest wel lachen want ze tilde gewoon haar benen heel hoog op maar sprong niet, dus nog iets hoger en nog iets hoger totdat ze uiteindelijk een hupje maakte toen ook meteen gestopt brave poon :)
Sorry moest dat eerst ff kwijt :P

Ik krijg binnen echt geenmooie foto's. maar dat komt misschien ook wel omdat ik niet zo'n gek duur toestel heb..

Ik rij al bijna 20jr.. maar sinds 3jr pas dressuur. daarvoor reed ik altijd western op de manege, en daarna western op een verzorgpaard..

Ik kijk je topic vanaaf ff Tessa.. Kim is hier inmiddels om naar Pien te gaan..
:evaw: wij gaan van t zonnetje genieten!

Fijn dat je lekker gereden hebt! :D

Welkom nieuweling ;)

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 17:52

OOH! Wat heb ik een vreselijke dag vandaag!

Vriendin & ik mochten vandaag buitenrit maken naar het water met Nibbit & Ruud (paard waar vriendin altijd op rijd). Komen we op stal, helemaal niemand daar en Ruud's stal was leeg. Blijkt ander meisje met Ruud op buitenrit te zijn. Begon goed :P Dus wij bellen van ja wie moet nu meedan? Moest merrie mee die nog niet verkeersmak is en enorm zenuwachtig, ook een Haf. En vriendin zei al van maar dat vertrouw ik niet. Maargoed, omgepraat. Was Nibs hoofdstel er niet, die ligt in bus eigenaresse en die was naar ziekenhuis. 'T ging lekker. Dus wij maar in de bak rijden op trensjes ging super goed, komen die mensen van buitenrit terug en gaan ze opeens nog eens in de bak rijden zodat meisje wat op Rudy reed der eigen pony nog kon rijden! Ooh toen werd ik echt boos, en Nibbit nam het over en toen kon ik het wel vergeten om te rijden. :P Dus ik na 3 kwartier alweer onderweg naar eigenaresse Nibbit, niet thuis. Dus ik maar naar huis.. Enorm wind tegen! En gaat onderweg met I-Pod ook nog eens stuk!

'T zit me niet mee vandaag! :S

Sorry dat ik niet bijlees, ga eerst even hardlopen, dan kan ik iets beter bijlezen denk ik. Even alle woede eruit rennen en dan kijk ik weer een stuk positiever..

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 17:54

Ah Lisa het zit niet mee met jou vandaag!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:47

Welkom Marjoow!

Nathalie; Dat hoofdstel heb ik gekregen, is echt al mega oud want hij is van Boy geweest.. Ik dacht laat k m is op wenner passen en verhip hij paste best aardig! Het is wel handig om mee te wandelen, want het bit kan je met grazen gewoon afklikken en voor wenner is dat wel handig.
Leuk dat je les zo lekker ging :D Geeft de burger weer moed! was jij gewoon vrij op deze heerlijke dag?

Gail; Dankje! ben ook wel blij met de verandering!
Lisa; Hardloop & stoomafblaas ze!

Ik rijd nu 15 jaar ongeveer, maar altijd gewoon beetje recreatief gereden, vroeger wel wedstrijdjes maar niet echt fanatiek. Nu pas krijg ik pas wat meer de smaak te pakken om lekker door te trainen, maar goed wie weet als ik straks weer makkelijker buiten kan rijden dat dat ook wel minder wordt!

blondiev

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 21:17

:(:) Lisa soms zit inderdaad alles tegen. Alweer mooie foto's.

:+ Foto van Diesel vind ik echt geweldig, met tongetje. :P

Jolanda, vervelend, gelukkig is voor derest wel alles goed. Laat je niet op je nek zitten door je baas. :(:)

West nijl virus, wat is dat ??

Mooie foto's van Wenner. ;)

Welkom Marjoow, mooie bips heeft jouw haf.
Ik let altijd op de kontjes en hals.

Ik rij al 30 jaar hihi oude taart. Ik kan het nog steeds niet echt geweldig. Ik probeer ook veel dressuur te rijden in de hal. We doen ons best. Mijn eerste rijles had ik pas met 14. Daarvoor had ik een vriendin met een pony.

Ik heb ook geen dure foto camera. Ik maak ook maar foto's voor mezelf. Soms zitten er ook mooie tussen. Het enigste waar ik op let is dat ze enigszins scherp zijn, ook als ik ze vergroot.

BareFoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 21:27

muppetmayo schreef:
Nou, als dat eens zou kunnen ;)
BareFoot schreef:
Nou... Ja.... Dat kan.
Dan moeten we eens een datum prikken.
Misschien vinden het meer mensen leuk om mee te doen?
Gothic_TeZZy schreef:
Ik voel ergens een minimeeting opkomen? xD hahaha
muppetmayo schreef:
Gezellig :) Zal toch vast wel? Kunnen we misschien met een groepje doen?
Als er toch meerderen zouden afspreken, wil ik ook mn fototoestel wel meenemen, lijkt me erg leuk. Heb nog geen verstand van portretfotografie, maar lijkt me echt heel gaaf om te doen :)

Ja... Lijkt me leuk!

Ik heb ik het foto topic een uitnodiging gezet voor iedereen die mee wil doen.

BareFoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 21:31

Nathalie83 schreef:
Had je het foto topic al gelezen? Daar zijn we elkaar leuke tips en truuks aan het proberen te geven. :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 21:37

Hoihoi!

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 22:10

leuk topic heb me ook gemeld;)

altijd leuk toch

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 22:21

Blondiev, het allerbelangrijkste is dat je er plezier in hebt, denk ik :D

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 22:30

mooie foto`s weer

elviera heeft nog steeds hoef schimmel echt balen

blondiev

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 22:33

;) Gelijk heb je Pauline. Neemt niet weg dat ik toch meer wil leren eigenlijk..

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 22:58

Zo ik ben weer afgekoelt! :P

Welkom Marjoow. Leuke Haf ;)

Super Nathalie dat het zo heerlijk ging. Weet precies wat je bedoelt :D

Net wat Paulien zegt, zolang je er maar plezier in houd! :D Deze zomer rijd ik toch ook alweer 10 jaar, time flies..

Zoo ben weer positief ingesteld. Morgen half 2 uit, en dan nog een keer naar Nibbit, herkansing! :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 23:11

blondiev schreef:
;) Gelijk heb je Pauline. Neemt niet weg dat ik toch meer wil leren eigenlijk..

Nee begrijpelijk, maar ik bedoel meer van dat als je plezier hebt en je bent geen sterruiter (ik zeg trouwens niet dat jij dat niet bent, dat weet ik natuurlijk niet ;)) maakt dat niet uit. Omdat ik denk dat als je plezier er in hebt je ook enthoustiast bent en ook graag wilt leren omdat je daarvoor gemotiveerd bent. Hmm ik kan niet goed uitleggen ik hoop dat je me begrijpt.

Lekker dat je half 2 vrij bent Lisa :)

Anna_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 23:13

Hoi! Ik kom zo een beetje binnen vallen maar lees al een tijdje mee.. En ik zag in een van de eerste topics dat je mee kon praten als je, je maar even voorstelt.. dus bij deze:

Mijn naam is Annewiep, ik ben 19 jaar oud. Studeer HBO Communicatie (nu 3dejaars) en heb stage gelopen bij het KWPN stamboek
( dus heeeel wat anders dan haflingers haha). En ik werk daar nu 1 dag in de week :) Verder heb ik een vriend en hou ik naast paardrijden van fotografie, akoestisch gitaar, uitgaan etc. standaard dingen.

En nu mijn haflinger natuurlijk. foto voor de beeldvorming
Afbeelding
Genaamd: Nico (officieel zelfs Nico van de pruttieshoek, maar dat klinkt zo prut ;) )
6 jaar oud en ruin. Nu bijna 3 jaar van mij. We starten geen wedstrijden heb wel prive les maar misschien dat ik ooit nog eens de moed krijg om eens een wedstrijd mee te doen. We trainen thuis maar gaan ook graag op buitenrit en heb al eens met hem gecrosst wat hij zeer leuk vond (zie foto's profiel)

Ben nu alleen nog op zoek naar een gezelschapspaardje erbij.. hoe en wat weet ik nog niet precies, of een shet of een rijpony.

Nou hoop dat ik me zo netjes heb voorgesteld :)