ik vind het ook erg vies hebben hoop gedonder gehad hier in de flat met de nieuwe buurman.. ik kwam gewoon stoned van me eigen plee.. ging me beetje te ver.. buurvrouw heeft heel zwaar allergie op heeeel veel dingen.. die liep dehele dag met hoofdpijn rode ogen jeuk.. niet normaal.. gelukkig na inschakelen van de woningstichting houd ie zich rustig en blowd nu met de deuren dicht maar de ramen open
ik heb het ook wel eens gedaan maar als ik het nu ruik krijg ik vreselijke pijn in me hoofd en kan me niet meer voorstellen dat ik het ooit zelf gerookt heb
na mooi dat ie zich aan heeft gepast dan want kan best vervelend zijn anders
ik stond vandaag mooi buiten gesloten hier bij de flat de benede deur de sleutel van niemand kon er meer in haha overal aan bellen bel je de woning bouw ja kunnen pas morgen komen ja dat schiet niet op word ik 10 min later terug gebelt kunt u na benede komen er komt iemand aan en anders heeft ie geen bewoners sleutel haha ja die van hem deed het wel alleen die van ons niet haha gelukkig werkt het nu weer
PFfff Peelie, lastig is dat he die rode ogen en die hoofdpijn. Ik sta er regelmatig in (nee ik blow niet, maar in het stadion anderen wel), en ik moet zeggen dat ik er aardig gewend aan raak hihi.
Ik denk niet dat het kreupel is als hij aan het werk mag. Hij vind het namelijk helemaal het einde als hij weer mag. Hij probeert t allemaal super te doen voor me, en hij is echt beledigd als ik hem alleen maar poets en niet even laat werken... Donderdag zal ik een filmpje maken!
Nathalie83
Geplaatst: 31-08-09 22:00
ik ga verhuizen naar me slaapkamer.. lekker lang nachtje pakken
Trusten allemaal!!
Laatst bijgewerkt door Nathalie83 op 31-08-09 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt
OW en Monique, absoluut zonder cair! Cair wordt knoerthard in de winter, lijkt me niet echt lekker voor de paardenrug... Je kan het ook niet aanpassen als een gewoon zadel, er is veel minder mee te doen..
Dat zadel lijkt wel veel steun te geven idd. Maar snap het verkoop praatje niet. Hij zorgt voor een stabiele en onafhankelijke zit. Maar hoe kan hij in godsnaam voor een onafhankelijke zit zorgen met die mega wrongen
Wel mooi zadel hoor Zou hem alleen zonder cair willen, ben echt geen fan van cair...
Geen caire nemen hoor. Als je moet laten opvullen of iets dergelijks komt er een gewone opvulling in , dag centjes voor je caire en daarbij net als wat Muppet zegt ze worden kogelhard in de winter.