lotteluvah schreef:Laris die korting van dat dekje bij ooteman is pas vanaf zondag 12 uur he
Juaah, i know it

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Laris die korting van dat dekje bij ooteman is pas vanaf zondag 12 uur he
Prinslover schreef:Het gaat hier echt té snel zeg.Niet om bij te houden. Volgens mij is iedereen hier gek van setjes.
Leuke links voorbij zien komen.. Berichtjes hebben hier wel veel inhoud trouwens haha
Roma_4ever schreef:jaa wij zijn ook een stelletje kleurters als je de "oude volwassen garde " moet geloven
lotteluvah schreef:Prinslover schreef:Het gaat hier echt té snel zeg.Niet om bij te houden. Volgens mij is iedereen hier gek van setjes.
Leuke links voorbij zien komen.. Berichtjes hebben hier wel veel inhoud trouwens haha
We gaan nu sloom voor ons doen
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:jaa wij zijn ook een stelletje kleurters als je de "oude volwassen garde " moet geloven
Ja echt he
Roma_4ever schreef:ja zeker wel
Prinslover schreef:Ja zoiets dacht ik alHet kan hier volgens mij altijd sneller
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:ja zeker wel
Ooh ik ben zo kinds
Mensen maak een groot penny alarm en een regel van 18 plussers dit kan echt niet hooor.
Roma_4ever schreef:PENNY
Naomi_Haffie schreef:ik ben naar m'n bolle
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:PENNY
Jeaaaah
Naomi_Haffie schreef:kblijf toch. ik mag niet meer gódverdomme, me kútzusje vern/eukt alles
Roma_4ever schreef:ik neem gelijk weer een abbo dr op
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:ik neem gelijk weer een abbo dr op
Ik heb er zelfs een abbo op
SmeeJ schreef:Iets normeler
.
Ah vietje, ik wil je wel gezeldschap houden hoor