Girlgamer schreef:Hilde_q schreef:mensen foto's
Een foto van Link heb ik al gegeven. Van mezelf nog niet en die maak ik nu niet want ik heb een gigantische puist op mijn voorhoofd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Girlgamer schreef:Hilde_q schreef:mensen foto's
Een foto van Link heb ik al gegeven. Van mezelf nog niet en die maak ik nu niet want ik heb een gigantische puist op mijn voorhoofd
TjelleBieb schreef:TjelleBieb schreef:Btw Larissa, je doet alsof jou paarrd beter is.
Dolce is als fokmerrie gebruikt, 3veulens(als het er niet meer zijn) gehad, nooit écht gereden (zoals wedstrijden gewoon zadel erop en rondje lopen) en ze is nooit écht actief gereden.
Dat het allemaal anders is gebeurd met jou paard oké, maar het komt bij mij over alsof jij vind dat jou paard beter is dan de mijne.
Dolce is een schat van een beest, doet zo alles voor je.
Al maak je het 'r duidelijk doet ze het zo, al weet ze megodniethoe.
Hoop dat het een beetje DUIDELIJK voor je is.
Zoniet, dan denk ik dat wij elkaar niet zo goed liggen.
Edit: Ex-verzorgknol.
Monica_86 schreef:zo wat gaan jullie morgen doen??
Ik ga morgenvroeg niks doen, maybe hier/huiswerk... morgenmiddag amber eten geven, longeren... morgenavond sportschool + verjaardagsvisite voor me pa... en dan weer hier
kekaro schreef:goeiemorgen allemaal,
het is voor heel veel mensen te moeilijk om zich alleen met hun eigen paard te bemoeien
en de meesten hebben meteen een oordeel klaar, vragen niets....welnee ze hebben aan een half woord genoeg om hun hele oordeel klaar te hebben.
erg irritant!
Girlgamer schreef:
Hilde_q schreef:Iedereen een foto sturen van haar haf (of kwpn) Een hoofdfoto zonder halster o.i.d
En een foto van jezelf
Monica_86 schreef:Hilde_q schreef:MorgenMoon hoe doe je dat toch zeg zo laat slapen
Respect van mijn kant hoor
Mams: wat ziet Migo er goed uitdie voorpluk
![]()
(mams stuur je een foto ?)
Jah moest hehHw MOEST af, dus tsjah toen het af was wast al 5 uur
Trouwens nienke heb ook een supervoorpluk
Welkom Xenia, wat heb jij een geweldige haf![]()
Die neken wat kan dat beest springen
Mooi hoor!!!
Monica_86 schreef:afgelopen week echt enorm last van me knie gehad en wordt eigenlijk steeds erger... soms zitk helemaal vast en kank niet meer staan... gistermiddag zat ik dus en ging ik staan, moest gelijk kokhalzen... zo'n pijn deed het
Ik vanochtend dokter bellen dat of de afspraak eerder moet of ik er iets tegen moet hebben. Zegt dat wijf: "Maar je loopt toch op krukken??" Ik "nee" zegt zij weer "Oh dat zal dan wel een miscommunicatie zijn geweest, want als je er zo'n last van heb, moet je krukken voor de steun hebben. Je kunt ze ophalen"
Nou fijn weerlekker die dokters
edit; ging ik dus na school langs dat gedoetje waar je krukken kunt halen, waren ze pas om 16:30 open
Lous schreef:Vanmiddag komt de veearts voor Jive. Zij kogel waar de mok het ergst is, is al sinds vrijdag dik en warm.
Hilde_q schreef:maar even serieus, de mensen waarvan ik voor het weekend geen foto's heb die komt niet in de opening
suusiejj schreef:konijntje is binnen
heel lief haha heb net paar foto's geupt
biancailona schreef:hoi hoi allemaalHilde over een week al nieuwe topic???
suusiejj schreef:
biancailona schreef:ik heb zin in de meeting, hoop dat vrij krijgen nog steeds doorgaat
biancailona schreef:ik ga denk ik een nieuwe verzorgster zoeken in breda voor ilona, de nieuwe heeft zo'n weinig tijd, nu staats nog veel stiltis een schat, maar er gewoon iemand bij zoeken denk ik
Monica_86 schreef:
maar geen leuke voor nieuw toppic, ik stuur je zo ff een mail hilde met foto
Girlgamer schreef:Is deze goed Hilde?
Frankaaa schreef:IK WIL ERBIJ, IK WIL ERBIJ![]()
samen met men verzorghaflinger
Ik ben Franka 15 jaar jong, woonend in apeldoorn
en men haflinger staat in wilp-achterhoek.
vlak bij strand, heerlijk dus
En verder ben ik altijd in voor een gezellig gesprekje
en ben ook altijd in voor een grapje
![]()
wat willen jullie nog meer weten?
Ben ik door jullie keuring?
Frankaaa schreef:En?
zoeken jullie nog een haflingerfreak?
Frankaaa schreef:Gaan jullie me nou gewoon negeren![]()
niet bepaald sexy hoor
hahaha
Frankaaa schreef:? uhm waarom zeggen jullie niets terug?
Frankaaa schreef:danku gezellig gezellig
nouwja strand strand een heel groot meer genaamt bussloo
zit ook helemaal ruiterpad omheen echt ge-wel-dig
xLariss schreef:M'n broertje mocht niet meer met z'n vriendje omgaan (slechte invloed; stelen en zo, straf op school, sexplaatjes zoeken op internet -.-'.)
En nu is hij met hem naar het zwembad gedaan, maar hij belde m'n ouders dat hij met m'n neefje ging zwemmen en nu is hij dus met dat verboden vriendje van hem weg.
Dus m'n ouders zijn boos omdat hij al weer liegt, want hij mag niet meer met hem afpspreken.
Dat vind IK nog niet eens zo super erg, maar het erge is wel dat hij 30 euro van mij heeft meegenomen waar ik heel hard voor heb gewerkt om leren laarzen te kopen.
Ik merkte al eerder dat er geld weg was, maar nu weet ik zeker dat hij het jatte.
M'n vader is boos op m'n moeder omdat hij vind dat het haar schuld is en m'n moeder is boos op m'n vader omdat ze vind dat het zijn schuld is.
Dus die schreeuwen nu ook tegen elkaar.
Dus nu maar wachten op m'n broertje.
Wat nu ook nog blijkt is dat hij allemaal dingen heeft zitten bestellen van internet op m'n ouders rekening.
*zucht*
xLariss schreef:Die ouders zijn ook nooit thuis, hij gaat hier altijd om half 7 weg.
Zeggen we; moet je niet eten dan?
zegt hij; nee hoor, ik bak straks wel een ei.
Maar om even op een wat leuker onderwerp over te gaan.
Wie zitten dr hier op stijldansen?
Monica_86 schreef:Vanavond verjaardagsvisite van pa's verjaardag
Girlgamer schreef:Eej Xenia: Jij schreef toen je je voorstelde dat je van 18 februari bent maar in je profiel staat de 15e. Of heb ik het fout?
SmeeJ schreef:Nou, ze zijn niet goed gelukt hoor.
SmeeJ schreef:Haha bedankt.
willen jullie er meer zien?
SmeeJ schreef:
SmeeJ schreef:Mooi dat het beter gaat met anne.
EEEHHHEEEM... dat is mijn paard (lolyta) ja ff dat je het weet!!! en nu kun je hem wel verwijderen maar je had ook eerst aanmij kunnen vragen dat ik had plaatje zogenaamd van een ander had maar dat is dus niet!!!!!
OMG, hoezo ik kan even ontzettend goed liegen
lotteluvah schreef:Koeien zijn zo geweldig!
Heb midden in de nacht nog een koe lopen zoeken op 6 hectare
SmeeJ schreef:Vriendinnetje van me zusje.
kekaro schreef:had ik mijn pup alweer een keer geshowd ?!
dat zwarte monster links vooraan is die van mij
lotteluvah schreef:Haaj
Welkom Xenia! Stiekem ben ik al heel lang fan van je haflinger.