Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:Moon, leuke spulletjes hoor
En toch het halster![]()
Ik heb gisteren voor mezelf die gestreepte polo in die kleuren ervan gekocht voor mezelf
suusiejj schreef:hee moon, ja ik kreeg dus indd niksdenk nie dat het maandag beter is dus ga vol goede moed trug hahaha dokter stalking. ik mot nu weeer weg wat dingen doen, wel heel langzaam welleswaar maar het moet gebeuren
mensen rustig aan![]()
Lous schreef:Bedoel je dat halster wat ik voor Jive gekocht heb?
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:hee moon, ja ik kreeg dus indd niksdenk nie dat het maandag beter is dus ga vol goede moed trug hahaha dokter stalking. ik mot nu weeer weg wat dingen doen, wel heel langzaam welleswaar maar het moet gebeuren
mensen rustig aan![]()
jah man dokters
Loop dus nu met een gescheurde meniscus (en kan zowat niks, niet bukken, traplopen e.d) zegt die dokter: maar je kunt toch wel gewoon lopen? ik zo jah! nou dan is het niet echt spoed. Moet ik pas 19 nov naar de orthopeedstom
Monica_86 schreef:Lous schreef:Bedoel je dat halster wat ik voor Jive gekocht heb?
hey hoi
jah die bedoel ik
Lous schreef:Ja had je even twee maanden moeten wachten, dan had ik hem wel meegenomen van Capelle naar de meeting
dlientjuh schreef:Lous schreef:nee hoor zijn die dingen van hh, niet duur dus
maarre je tweede pagina doet het niet, dus kan ook geen prijzen zien
gewoon link kopieren en plakken