Superleuke foto's! vind western echt gaaf uitzien, is alleen niet helemaal voor mij denk ik

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Westhof schreef:M'n speknekkie gisteren in actie. Hij kan het wel
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Heb ook nog een korte video gemaakt. Heb een nieuw programma waar ik mee wilde oefenen. Blijft lastig
https://www.youtube.com/watch?v=WzGFbWO8OdU
prow schreef:Vandaag lekker gereden. Waldo liep heel fijn! We hebben ook nog even de proeven doorgenomen want 9 oktober hebben we ons L2 debuut!!
NinkeG schreef:Sieta kan zichzelf ook heel erg uitsloven![]()
[ Afbeelding ]
Was een lekker ritje
Een foto van gisteren![]()
[ Afbeelding ]
Hier valt het me echt op dat ze echt klein is, wat hebben jullie haflingers als stokmaat?
Westhof schreef:Gisteren het trailer laden geoefend. Meneer liep er in één keer in. Dat zit wel goed dusHij vindt het wel super spannend. We hebben maar een klein stukje gereden, maar toen hij uit de trailer kwam was hij helemaal bezweet en had flink gepoept én geplast
Hij slaat alleen wel met z'n voorbenen tegen de trailer, maar daar heb ik inmiddels transportbeschermers voor.
Char_lotte schreef:Ik heb echt een heerlijk weekend gehad
Zaterdag eerst les gehad met Jody, ging echt supergoed! Ze is ook zo'n geweldig leerpaard, als ze iets niet snapt of je doet iets verkeerd dan laat ze dat heel duidelijk merken. En we beginnen elkaar steeds beter te snappen dus dat is echt heel fijn
Daarna heb ik ook nog les gehad met Lola, dat ging dan weer helemaal níet goedLo is veel gevoeliger dan Jody en aangezien ik het gewend ben gaat het normaal wel maar doordat ik net met Jody had gereden hadden we even een paar miscommunicaties
Maar uiteindelijk ging het wel beter en zaten er ook een paar hele goede momenten tussen, dus we hebben het in ieder geval goed afgesloten
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
_Sanne schreef:Nou met Jolina gaat het steeds iets beter.. Ik koel haar nog steeds elke dag 10 minuutjes en zie wel wat verbetering! Ze loopt nog steeds iets wat gevoelig, maar lang niet meer zo erg als vorige week!
Hoop dat ik er volgende week weer op kan! (zou je zien dat het schijt weer is)
Gisteren wel een buitenrit gemaakt, niet op Jolina maar op een andere van stal! Hartstikke braaf, kind kan er op weg rijden.. maar juist wie valt er vanaf! Ikke![]()
Hij struikelde in de galop! En maakte best een behoorlijke smak op het harde ondergrond.. Nu flink pijnlijke heup en mijn nek is zo stijf als ik weet niet wat.. rustig aan doen dus
Westhof schreef:Wat fijn dat het zo goed gaat met Jody, Charlotte! Ze klinkt inderdaad als een heel fijn leerpaardLeuk dat je de mogelijkheid krijgt om met haar te rijden. Met Lola komt het ook wel goed! Goed afsluiten is erg belangrijk. Leuke foto's ook
Fijn dat het wat beter gaat met Jolina! Wel balen van je val. Dat je paard struikelt kan iedereen overkomen. Hopelijk gaat het snel weer beter.
Ik spam trouwens wel veel foto's en filmpjes, maar deze moet ik toch nog even delenHeb vandaag transportbeschermers opgehaald voor Wes bij iemand. €10 voor de set, een mooie deal
Heb ze vanavond even gepast en ze zitten prima, maar Wes liep er echt als een malloot mee
Ging wel beter zodra hij eraan gewend was.
[ Video ]