BareFoot schreef:Gothic_TeZZy schreef:Al zoek ik binnnkort weer modellen om te oefenen
Ik zoek constant modellen om mijn Studio Fotografie mee te oefenen.
Dus als mensen zich geroepen voelen.
Graag.
Nou, als dat eens zou kunnen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joopiexx schreef:http://link.marktplaats.nl/306131683
kijk een kindje van nib toch?
Zit net marktplaats weer is door te spitten maar ik ben echt verbaasd over de advertenties. Bijzonder hoe beroerd sommige foto's eigenlijk zijn! Een goede foto maakt het lijkt mij toch alleen maar makkelijker om te verkopen?
joopiexx schreef:Het trekt je gewoon veel minder, terwijl het misschien wel hele leuke beesten zijn!
Ik heb wenner zn verkoopfoto's ook nog ergens maar die mag ik denk ik niet plaatsen omdat er andere mensen opzitten?
Maar er stonden er 2 te koop waarvan 1 wel mooie had maar mega duur was, dus toen gaan kijken omdat et er 2 in 1 klap waren, en dan zie je het verschil met werkelijkheid.
De pony van mn zusjes had ook gave foto's en dan gaat het ook veel sneller. Wij hadden gewoon geluk met het slechte weer dat er nog niemand was gaan kijken.
DDW1190 schreef:joopiexx schreef:Het trekt je gewoon veel minder, terwijl het misschien wel hele leuke beesten zijn!
Ik heb wenner zn verkoopfoto's ook nog ergens maar die mag ik denk ik niet plaatsen omdat er andere mensen opzitten?
Maar er stonden er 2 te koop waarvan 1 wel mooie had maar mega duur was, dus toen gaan kijken omdat et er 2 in 1 klap waren, en dan zie je het verschil met werkelijkheid.
De pony van mn zusjes had ook gave foto's en dan gaat het ook veel sneller. Wij hadden gewoon geluk met het slechte weer dat er nog niemand was gaan kijken.
moet je eens op mp kijken, de helft heeft hele lelijke foto's!
Nathalie83 schreef:Gelukkig heb JEgenoeg modellen om mee te oefenen thuis
enne ik vind het al super mooie plaatjes!!
Nathalie83 schreef:( die link van de wintercompetitie krijg ik geen foto's uit...)