Echt heel raar maar tijdens de behandeling begon ze opeens echt te stralen.
De rugklachten komen ook van het overgewicht. Dus er is nu ook een mediesche rede om haar zo snel mogenlijk af te laten vallen.
Ik heb verder de ostheo verteld dat ik met mara fiets. Ze zei dat dat een hele goede manier is om af te vallen en om alle spieren te trainen. Dus daar gaan we gewoon mee door.
Morgen kan ze stijf als een plank zijn. Of helemaal soepel. Dat is even de vraag. We zullen morgen zien.
Over 4 dagen mag ik weer een stukje met mara fietsen.
Tja het laten afvallen van een haffie dat valt niet mee. Donna is ook nog steeds zo rond als een skippybal, al vind ik het wel meevallen als ze beweegt, lijkt wel of ze dan haar buik intrekt ofzo.
Zo horen juist wel hun buik in te trekken tijdens het lopen. Ze horen die buikspieren aan te spannen. mara kan dat bijna niet meer. Dat moeten we dus echt gaan trainen.
Over 3 weken moet ik haar terug bellen en vertellen hoe het met Mara gaat.
ik ben benieuwd hoe ze over 4 dagen loopt.
Nash die begind steeds onafhankelijker te worden en steeds nieuwscheriger. Aan de ene kant wel leuk, aan de andere kant denk ik bij mezelf, bleg. dan kan/moet hij ook eerder weg...
Mara die vind het ook allenmaal wel best... En Nash vind het allenmaal wel best zolang hij zijn moeder nog maar kan zien. Het maakt niet uit hoe verweg ze is...
@ Hinke: Ah wat balen van Ankie, en heb je geen stal waar ze af kan vallen dan ofzo? Of een héle korte wei? En anders gewoon een klein stukje afzetten.
@ Naomi: Hoe ging je les?
@ Monique: Mooi zadel, jammer dat het niet bevalt, maar Wintec is idd heerlijk!
@ Sheshe: Oh balen, ik hoop dat het niet te ernstig is. Haal je er een DA o.i.d. bij?
@ Dieuwke: Oh lekker dat Mandy weer nieuwe ijzers heeft, kan ze weer even vooruit!
@ Gail: Ooh ik hoop dat Mara's rugklachten dan maar aan het overgewicht komt, en als ze af is gevallen (veel) dat het weer over is! Maar is de dubbele longe niet iets? Of voor de wagen?
Ik ben vandaag een dagje met een vriendin en mn broer naar de Efteling geweest! Was echt super, overal ingeweest. Heerlijk weer hadden we erop!
ja kwa zit zit ie lekker maar kwa been ligging ben ik er toch niet weg van maar hoop dat ik hem snel kan verkopen en en ander zadel er voor kan terug kopen weer
Die tut van mij heeft ook zón periode gehad. Vooral bij me bijrijdster toen, dat ze me belde Donna is kreupel en dan kwam ik en gooide dr los in de bak niks aan het handje, opzadelen en ook niks aan de hand, stapte zij er op , kreupel lopen, heb toen wel gelachen
mmm zijn weer mensen met bokt problemen.. gelukkig kan ik er nog wel op :p
NessaX
Geplaatst: 31-08-09 21:37
Nathalie83 schreef:
mmm zijn weer mensen met bokt problemen.. gelukkig kan ik er nog wel op :p
Ja is wel wat traag, lang aan het laden
monique1983
Geplaatst: 31-08-09 21:38
gelukkig vandaag nog geen last van gehad heb hier zowiezo bij veel dingen dat ie soms pagina niet kan vinden en als je dan vernieuwt 1 2 keer dan doen ze het wel soms echt vervelend