Char_lotte schreef:Zo'n bontje zit echt superlekker ja!!
Ik rij pleasure en recreatief, met Lola vooral recreatief maar over een tijdje wil ik wel een paar shows gaan rijden met haar, en ook met mijn verzorgpaard
Op facebook heb je van die groepen, van tweedehands westernspullen etc. Staan best vaak leuke dingen op!
Bij Arthur's hebben ze ook hoofdstellen die redelijk goedkoop zijn, er is ook genoeg te koop voor minder dan 100 euro! Mijn hoofstel was tweedehands €95 inclusief bit en teugels. Best duur maar wel van goede kwaliteit dus heb er geen spijt van
gaaf ben benieuwd naar de shows

Ik zal eens kijken op Facebook thanks voor de tip

_Sanne schreef:Romy gefeliciteerd met je zwangerschap!
[HE] [Foto] Horse Event Vrijdag
En anders op mijn facebookpagina: https://www.facebook.com/media/set/?set ... tif_t=like
dankje!

mignonne2403 schreef:Gefeliciteerd met je zwangerschap Romy!!! Gaaf hoofdstel, staat vast goed
dankje

plutolover schreef:rustig hier.. was al bang dat ik perongeluk stipje had verwijderd hahah.
Hier alles goed net midweekje terug. dus kan de training van stanley weer oppakken
succes met de training weer

_Sanne schreef:Erg rustig ja!
Ik zit te wachten op de hoefsmid want Jolina is sinds gisteren kreupel...
Heb zondag een lange buitenrit gehad, en merkte toen al dat ze op bepaalde stukken ondergrond niet lekker liep, maar dacht dat alle paarden niet lekker liepen.. Achteraf gezien had geen 1 paard daar last van. Bah
Bah balen

mariekeoo schreef:Inderdaad erg rustig hier,
hoop dat jolina snel weer rat is.
gefeliciteerd met je zwangerschap romy!!
ik en andor gaan heel erg goed. trainen hard en dat werpt zijn vruchten af.
hier een topicje van vorige week
[RIJ-ITP] Clinic Vai bruntink met andor
dankje:) Leuk topic!