Mooie en scherpe foto suus_elviera!
Hinke, nee ik geloof niet dat ze ergens van schrok… Ze deed
echt super haar best, maar dan ineens moet ze haar engerie kwijt ofzo..
Tessa super meid

Succes Tozalin

Ik ben aangenomen voor mijn stage

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Coony schreef:Tozalin schreef:ik heb vanavond een sollicitatiegesprek bij een polostal, dus toch voor mij nog een kans op werk in de paarden.Na mn slechte ervaring. Kan er misschien zelfs bij wonen! Ze hebben er 2 hele mooie appartementen gebouwd. En 1 staat nog leeg
Hee ik zie dat je in voorthuizen woont!
is aardig dicht bij mij, ga je toevallig bij de polostal werken bij stal lozeman?
Tozalin schreef:Haha, ja daar ga ik wel solliciteren jaHoe kom je daar zo bij dan? Ik ken iedereen daar wel omdat ik bij Karin Koopman heb gewerkt, maar dat is me gigantisch tegen gevallen
Maar de 'polo mensen' zijn veel leuker allemaal.
Wie ben jij dan eigenlijk?
Freya schreef:ik zit de hele dag op kantoor, orders en zo in te voeren en de telefoon aan te nemen, maar de werkdruk is zo hoog.
Heb 2 weken geleden al de bedrijfsarts ingeschakkeld en toen zou er ook al wat geregeld worden, maar niks dus. Dus dat zal nu ook wel niet geregeld worden, dan ga ik het op een andere manier regelen, want ga me niet gek laten maken, kleine uk is belangrijker en die bloedingen zijn ook niet goed voor mams.
monique1983 schreef:haha studio leuk welke studio set heeft u?
DDW1190 schreef:Gothic_TeZZy schreef:Hihi, daarom oefen ik veel![]()
Al zoek ik binnnkort weer modellen om te oefenen xD Er zijn er veel verhuist tijdens de winter, erg jammer...
En ik krijg hopeijk een stagevergoeding.. Want.. Dan heb ik geld voor een nieuw toestelDat zou heel goed van pas komen!!
je mag mijn toekomstige wel doen![]()
ik kom uit kampen trouwens !