Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dieuwke1315 schreef:Stravero schreef:Hahaha snap ik, maar hoe kwam het dat je zo'n ruzie hebt? Of heb ik daarover heen gelezen?
Heb ik niet verteld..Ik zal het nu wel even doen:
Wij hadden gisteren een feest in ons dorp en dat begint om 3 uur. Ik zou met haar daar heen gaan maar ik zou eerst die daags naar een concours met anderen. Heeft ze me nog opgebeld die 's middags wanneer ik kwam, ik zei dat ik dat niet wist. En ik kon ook niet terug lopen ofzo, was met anderen erheen en zat bij hun in de auto. Dus ik zeg dat ik dat niet weet en als ik kom bel ik je wel. Was ik om half 6 thuis dus ik ren gelijk naar dat feest toe. Had niet de tijd om haar te bellen en ik dacht dan zie ik haar daar wel! Zag ik een andere vriendin van ons, die vroeg of ik die acro show ook met haar wilde zien. Ik heb dat gedaan en ik dacht dat die vriendin van me wel zou komen : (lees: Ik had haar ookal gezocht maar ik kon dr niet vinden ) . Toen kwamen ze daar zij dus met ' ons groepje vrienden' gaan ze mij totaal negeren ( kwam er zonet achter dat zij dat zei dat iedereen dat moest doen ). Ik kreeg later op de avond smsje van dr dat ik een k.ut streek heb gedaan en dan het allemaal mijn schuld is en dat ik haar middag helemaal heb verpest!
Ik sms dat ik snap hoe zij dat vind maar ik kon er écht niks aan doen!! En zij steeds smsen dat het een k.u.t streek van mij is etc. etc.
Zij WIST dat ik laat kwam en dan doet ze zo.. bah!!
muppetmayo schreef:plientjedres schreef:@muppetmayo wat doe jij met je paarden?
wat voor kant zit er langs het water?
geef je ze sloot of leiding water op het land?
ben gister en vandaag lekker met indy naar het bos geweest,was echt heerlijk!
vandaag had ze wel last van spierpijn.
Ze dronken uit de sloot. De kanten vind ik zelf wel rot, maar het rare is dat alleen mijn paardjes de sloot ingaan, en dat de rest wel normaal langs de kant blijft
Nu krijgen ze leidingwater in een emmer, ze staan nu achter stroom