[FOTO] Haflingers ITP!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nessie

Re: [FOTO] Haflingers ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 22:00

Goldy is raszuiver, Neptun x Stromboli :)

Rainer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 22:03

Wauw, wat een mooie vachtkleur heeft ze dan! :j

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 22:45

Poehoee, ik ben een week op vakantie geweest (zonder wifi :+) en damn...dan mis je veel! :oo
Ik heb alles doorgescrolled maar ga even niet overal op reageren, met alle respect :') Vanaf nu weer wel!

Er is er 1 die er wel echt uitsprong, namelijk van Wouter.
w_love_w schreef:
wat een leuke hafjes komen er langs :D
mijn hafje heet wouter :P
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Wat leuk dat jij Wouter nu hebt! Hoe lang heb je hem al?
Ik heb een tijd zijn moeder gereden, Jessika (meer in mijn profiel) Heb toen ook nog ooit met Wouter en zijn vorige eigenaresse een buitenrit gemaakt nadat we elkaar in Ermelo tegengekomen waren op de crosstraining.

Hij heeft nog steeds dezelfde kop als z'n moeder <3
Hier Wouter met Jessika, dit is alweer 3,5/4 jaar geleden..

Afbeelding

_KaWi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 22:48

Wat een knappe haffies allemaal weer.
Nessie, mooie foto van goldie. Hoe is het met je nieuwe aanwinst?

Marlis; wat heeft peeps dan? Hopelijk kunnen jullie snel weer lekker rijden.
Kleine dikke vieze kyra haha, wat lijkt ze veel op haar mama. Ben benieuwd hoe het straks gaat als ze samen staan. Wel super fijn voor jullie dat het mogelijk is.
Natif is ook al heel wat plukken uit zijn manen verloren hoor. Van de week zag ik ineens iets wits in de paddock liggen dus zeg tegen m'n vriend, wat is dat. Hij zegt "staart"
Ik denk neeeeeeeeee!! een hele vlecht eraf. Was zijn nieuwe vriendje onder het spelen op zijn staart gaan staan en dus echt een hele grote lange pluk eruit. Gelukkig dus geen vlecht haha. ik kneep m wel even hoor. :D :D

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 22:54

Peep was gevaarlijk met rijden, enkelt bokken en stijgeren. Ze zat vast links bij haar schoft en de 3e onderrug wervel zat niet goed dus voor beide is ze behandeld. Hierdoor moest ze vier dgen rust, woensdag longe en dan 2 dagen alleen stappen ohz en zo weer op bouwen

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 09:20

Maaike_Melis schreef:
Ook even een bijleespost:
Pagina 27:
@enefde ook al zo'n leuke springhaf. Knap zo zonder zadel! Knal je dan niet keihard terug op de rug na de sprong?

Haha nee valt mee, ik heb ook altijd nog net 1 hand vast aan haar manen of aan het touw, gewoon puur voor je eigen idee, maar het zrogt ook direct voor een heel stuk stevigheid :) en ik kom er nu in het filmpje weer even terugkijk achter dat ik vaak ook nog net de eerst pas iets naar voren zit en dan pas daarna weer echt terug ga zitten, dat voorkomt ook een redelijke klap :)

Heb nog wel een filmpje van die dag van het springen, die foto is namelijk met een filmcamera gemaakt :)
http://www.youtube.com/watch?v=GocejKU3 ... 194B5A6EB2

kiddokids schreef:
hihi enefde..
ja ik sta ook altijd te kijken hoe groot hij is bij de hafjes tijdens een wedstrijd..
ik heb poging gedaan om de fokker te bellen.
maar het lukte niet. nr klopte niet.
dus moet effe verder uitzoeken.
ik wil weten hoe groot beide ouders zijn.
en wat hun niveau's zijn onder het zadel..

haha ja Mika haar ouders zijn onbekend, het is ook net een boxer! Ze is nu geschoren en heeft dane cht dunne pootjes en een vet grote brost erop.. ziet er zo grappig uit!
maar ze heeft 4/5 jaar terug ook een veulen gehad, Storm, zijn vader weten we ook niet, ze is waarschijnlijk uitgebroken en haar eigenaren hebben haar drachtig gekeregen dus..

maar die liever is 1.41 en het tegenovergestelde van Mika!

Oke hihi even betere foto's gevonden en naast mekaar gezet, links Storm, rechts mama Mika :)
Afbeelding

FleurStyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 11:04

Leuke haffies schieten hier voorbij!

Hier mijn Styntje (Stien) nog een itp. Dit zijn foto's van de clinic waar ik aan deelnam.

Afbeelding

en nog een dikke knuffel geven
Afbeelding

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 11:21

@Marlis: Ja dat weet ik... ook dank je wel. := Heb ook tijden niet gereden wegens privé omstandigheden. Beste vriendin verloren en nog meer zaken. Staat wel in training, longeren met bijzet. Doe ook maar mijn best hoor.

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 12:08

Lisa_Donja schreef:
Een Haflinger topic! Daar wil ik mijn nieuwe aanwinst wel graag in voorstellen :D

Storm van de Selevia Hoeve - 4 jaar - Merrie - Haflinger -1.45m - v. Liz Neidhart
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Het topic met meer foto's is te vinden in mijn onderschrift :D

mooi paardje! en watt een manen!!!

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 12:08

Lisa_Donja schreef:
Een Haflinger topic! Daar wil ik mijn nieuwe aanwinst wel graag in voorstellen :D

Storm van de Selevia Hoeve - 4 jaar - Merrie - Haflinger -1.45m - v. Liz Neidhart
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Het topic met meer foto's is te vinden in mijn onderschrift :D

mooi paardje! en watt een manen!!!

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 12:13

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 12:47

Cynn_x schreef:
@Marlis: Ja dat weet ik... ook dank je wel. := Heb ook tijden niet gereden wegens privé omstandigheden. Beste vriendin verloren en nog meer zaken. Staat wel in training, longeren met bijzet. Doe ook maar mijn best hoor.

Ik heb nergens gezegd dat je je best niet zou doen??? Ik vind te dik zijn alleen gewoon een groot gevaar, vooral bij koudbloeden en als dalijk het zomer seizoen eraan komt en de paarden het land op gaan os dat ook weer extra vetjes wat veel risico's met zich mee kan brengen. Dus je hoef je echt niet aangevallen te voelen.

Lisa_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 13:00

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 13:06

MariekeS: Leuke foto :)
enefde: Die lijken op elkaar :j
FleurStyn: Heel mooie Haflinger!
novito: Ik kan de links ook niet openen, gefeliciteerd met je plaatsering, hoeveel punten had je?

Met mijn paard gaat het heel goed, ze krijgt over 2 maanden haar veulen en eind dit jaar ga ik haar uitbrengen.

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 16:17

Liisaaxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 20:15

Maaike_Melis schreef:
Ook even een bijleespost:
Pagina 27:
@melissa1996 Knap dat jullie weer springen, leuk dat Sientje je weer vertrouwen geeft! Arko is echt een heel mooi mannetje!
@novito wauw leuk zo door de bossen, ook al knap dat dat dat al op 3,5 jarige leeftijd lukt!
@littlesannie Jeetje dat ziet er wel hoog uit! Wel knap zeg!
@xTessLove leuk zeg, zo'n cross! Mike kan wel hoog springen, echt een springhaf haha.
@SuperLiesje wauw leuk dat het al zo goed gaat, mooi zadel heb je er ook op liggen. Wel balen dat je er vanaf bent gevallen, heb je er verder geen last van gehad?
@enefde ook al zo'n leuke springhaf. Knap zo zonder zadel! Knal je dan niet keihard terug op de rug na de sprong?

pagina 28
@xDaantjexx Fijn dat je je paardje weer terug hebt. Stella ziet er erg leuk uit! Lukt het al beter met de lessen?
@xDeena_ Die leuke Daiske kom je ook overal tegen haha. Superleuke foto zit er bij. 2 vrolijke hoofdjes!
@mandylfmarca wauw Dream is echt een schoonheid. Een echte sporthaflinger! Het ziet er goed uit aan de longe!
@paljaslaura Ik denk dat ik alweer verliefd ben geworden. Wat is Marea een plaatje zeg. En wat loopt ze netjes. (afgezien van de foto daaronder hahaha)
@kiddokids ziet er netjes uit in het filmpje, zeker na maanden. Ga zo door zou ik zo zeggen!
@Alanaa_ Ah wat ziet Bo er ontzettend leuk uit. Wat een lange manen heeft ze al zeg, echt om jaloers op te worden!
@_KaWi_ aahw wat een schatje, superscherpe foto ook! Natif ziet er erg vrolijk en gelukkig uit op de foto! Bevalt het nog steeds op de nieuwe stal?
@AnneSam Leuke haflinger! En wat een hoge steiger op die laatste foto zeg. Dat je er niet afvalt!

Pagina 29
@_KaWi_ Echt een puppyhoofdje op die foto's. Zo heerlijk ondeugend. Wat een lange manen ook!
@faithjee wauw wat een plaatje, ik smelt weg hier. Ziet er netjes uit voor je eerste wedstrijd!
@liisaaxo Wat is Amor een leuke haflinger. De naam past echt bij het uiterlijk. Vast ook bij het innerlijk ;)

pagina 30
@littlesannie jeetje wat een leuke frontriem! Staat supergoed! Ik moest wel een beetje lachen om het knotje in het de voorpluk zodat je de frontriem kan zien. Een echte punker haha :')
@mandje wat een knapperd en wat spring je hoog zeg! hoe hoog is dat wel niet? Die tweede foto is ook erg mooi. Lijkt me echt een vriendelijk karakter hebben!
@Yentlkim Wauw leuke foto's, heerlijk zo door het weiland! Ik zit echt te wachten tot we weer in een truitje kunnen rijden!
@kiddokids heerlijk zo mennen. Lekker kontje *kwijlkwijl* :P
@melissa1996 aah arko ziet er zo leuk uit. Echt een knuffelbeertje.
@Cynn_x ooh wat een leukerd. Dat halster staat echt gaaf! Echt een heerlijke nonchalante blik!
@M_hartje_M Ziet er netjes uit! Leuk ook allemaal in die blauwtinten!
@NesG wat een heerlijke plaatjes. Een echte grappenmaker, lijkt het!

pagina 31
@annesam wauw die foto's zien er fijn uit en wat kan floortje hoog steigeren zeg, jeetje!
@Lisa_Donja wat een prinsesje en wat rijd je haar netjes (voor zover dat te zien is ivm de manen haha) echte en leuke dame!

hahah ja, het is een god van innerlijk soms een beetje te veel.
hij vertoont nichterig gedrag :j :oo

ponyloveee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 20:16

Oké, daar gaat 'ie dan!

bladzijde 27
@novito, ik zou ook trots zijn, superknap van hem!
@littlesannie, hihi volgensmij vind ze het heel leuk!
@xTesslove, leuk hoor ^.^
@SuperLiesje, echt apart zo'n zadel... Staat 'm wel goed!
@enefde, heeft er ook plezier in zo te zien :)

bladzijde 28
@xDaantjxx, leuk dat je haar terug hebt! en we hebben allemaal wel eens onze slechte dagen tijdens de les hoor!
@xDeena_, leuk zo jullie 2!
@mandylfmarca, omg geweldig halster en mega gave manen!
@paljaslaura, leuk haffie!
@kiddokids, fijn dat je weer kan beginnen!
@Alanaa_, knap hoofdje heeft ze!
@_Kawi_, een leukerd!
@AnneSam, haha die springfoto is echt op precies het goede moment genomen, super gaaf!

bladzijde 29
@_KaWi_, echt een knap, leuk hoofdje!
@faithjee, knap gebouwd hoor!
@Liisaaxo, leukleuk!

bladzijde 30
@littlesannie, ooooh die frontriem! ♥_♥
@mandje, die laat nog eens zien dat je bij het springen je schoft als hoogste punt moet hebben, leuk! ^.^
@YentlKim, lekkere dikke nek!
@kiddokids, leuk filmpje!
@Melissa1996, haha nog even doorgroeien, maar ben bienieuwd!
@Cynn_x, wat een knapperd!
@M_hartje_M, leuk!
@NesG, wat een leukerd!

bladzijde 31
@AnneSam, wooow,die steiger, die strekt zich uit!
@Lisa_Donja, tjaa, tegen jou heb ik allang gezegd wat ik ervan vond :D heel leuk dus!
@Marlis, hopelijk komt het weer helemaal goed! Ben echt dol op Peeps en Kyra
@Nessie, leuke haf!
@chloedemi, superleuk zo met dat lieveheersbeestje!
@xmarijn, wat een knapperds!
@xTesslove, woow mooi in de vacht!
@miesjelle013, leuke vlecht, wooooww en Diego heeft ook echt een supermooi hoofdje!

bladzijde 32
@MariekeS_, leuke foto, lijken sprekend qua hoofd!
@enefde, hihi ja, zoek de verschillen, 2 leukerds!!!
@FleurStyn, aww what a cutie!

zozo.. dat was het weer pff.... haha

Afbeelding
ben echt zo dol op deze foto!
Pini en Skoper, 1 dag na Skopers geboorte

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 20:19

@ponyloveee wat een schatig veulentje!!

ponyloveee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 20:31

@novito, en nog steeds! hihihi dankje, zo hebben we heel veel foto's van elk jaar, echt leuk!

FleurStyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 09:05

Schattig veulentje! Speciale bles heeft ze

ponyloveee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 12:21

Dankje, hihi jaa klopt, dat vind ik echt heel mooi, ik vind ook dat hun blessen op elkaar lijken ^.^

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 12:24

ponyloveee: Lief veulentje! Kan niet wachten totdat over 2 maandjes er hier ook 1 rondloopt <3

xmarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 16:22

@ponyloveee dankjee ! & wat super schattig die foto

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 17:22

@ FleurStyn: Wat een heerlijk koppie heeft Styn zeg! Echt een knapperdje!
@ ponyloveee: wat een poepie met dat zandige snoetje :)

Hier de kriebels, ik roep dit hele topic al dat ik graag wil gaan starten/misschien wel ga starten etc en EIN-DE-LIJK kan ik zeggen dat ik aanstaande zondag sinds 2,5 jaar weer de ring in ga met een Haflinger *\o/*
Super veel zin in!
Dan komt er zeker een fotospam O:)

normann_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 17:26

@mariekeS_ succes zondag dan :D