Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
w_love_w schreef:
Maaike_Melis schreef:Ook even een bijleespost:
Pagina 27:
@enefde ook al zo'n leuke springhaf. Knap zo zonder zadel! Knal je dan niet keihard terug op de rug na de sprong?
kiddokids schreef:hihi enefde..
ja ik sta ook altijd te kijken hoe groot hij is bij de hafjes tijdens een wedstrijd..
ik heb poging gedaan om de fokker te bellen.
maar het lukte niet. nr klopte niet.
dus moet effe verder uitzoeken.
ik wil weten hoe groot beide ouders zijn.
en wat hun niveau's zijn onder het zadel..
Lisa_Donja schreef:Een Haflinger topic! Daar wil ik mijn nieuwe aanwinst wel graag in voorstellen![]()
Storm van de Selevia Hoeve - 4 jaar - Merrie - Haflinger -1.45m - v. Liz Neidhart
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Het topic met meer foto's is te vinden in mijn onderschrift
Lisa_Donja schreef:Een Haflinger topic! Daar wil ik mijn nieuwe aanwinst wel graag in voorstellen![]()
Storm van de Selevia Hoeve - 4 jaar - Merrie - Haflinger -1.45m - v. Liz Neidhart
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Het topic met meer foto's is te vinden in mijn onderschrift
Cynn_x schreef:@Marlis: Ja dat weet ik... ook dank je wel.Heb ook tijden niet gereden wegens privé omstandigheden. Beste vriendin verloren en nog meer zaken. Staat wel in training, longeren met bijzet. Doe ook maar mijn best hoor.
novito schreef:Zondag had ik weer wedstrijd. voor novito de 1e x. we waren 5e van de 18. en dat voor de 1e x voor ee 3.5 jarige.
grrrr die stomme pixels ook!
dan maar een linkje!
http://www.facebook.com/#!/photo.php?fb ... =1&theater
http://www.facebook.com/#!/photo.php?fb ... =1&theater
Maaike_Melis schreef:Ook even een bijleespost:
Pagina 27:
@melissa1996 Knap dat jullie weer springen, leuk dat Sientje je weer vertrouwen geeft! Arko is echt een heel mooi mannetje!
@novito wauw leuk zo door de bossen, ook al knap dat dat dat al op 3,5 jarige leeftijd lukt!
@littlesannie Jeetje dat ziet er wel hoog uit! Wel knap zeg!
@xTessLove leuk zeg, zo'n cross! Mike kan wel hoog springen, echt een springhaf haha.
@SuperLiesje wauw leuk dat het al zo goed gaat, mooi zadel heb je er ook op liggen. Wel balen dat je er vanaf bent gevallen, heb je er verder geen last van gehad?
@enefde ook al zo'n leuke springhaf. Knap zo zonder zadel! Knal je dan niet keihard terug op de rug na de sprong?
pagina 28
@xDaantjexx Fijn dat je je paardje weer terug hebt. Stella ziet er erg leuk uit! Lukt het al beter met de lessen?
@xDeena_ Die leuke Daiske kom je ook overal tegen haha. Superleuke foto zit er bij. 2 vrolijke hoofdjes!
@mandylfmarca wauw Dream is echt een schoonheid. Een echte sporthaflinger! Het ziet er goed uit aan de longe!
@paljaslaura Ik denk dat ik alweer verliefd ben geworden. Wat is Marea een plaatje zeg. En wat loopt ze netjes. (afgezien van de foto daaronder hahaha)
@kiddokids ziet er netjes uit in het filmpje, zeker na maanden. Ga zo door zou ik zo zeggen!
@Alanaa_ Ah wat ziet Bo er ontzettend leuk uit. Wat een lange manen heeft ze al zeg, echt om jaloers op te worden!
@_KaWi_ aahw wat een schatje, superscherpe foto ook! Natif ziet er erg vrolijk en gelukkig uit op de foto! Bevalt het nog steeds op de nieuwe stal?
@AnneSam Leuke haflinger! En wat een hoge steiger op die laatste foto zeg. Dat je er niet afvalt!
Pagina 29
@_KaWi_ Echt een puppyhoofdje op die foto's. Zo heerlijk ondeugend. Wat een lange manen ook!
@faithjee wauw wat een plaatje, ik smelt weg hier. Ziet er netjes uit voor je eerste wedstrijd!
@liisaaxo Wat is Amor een leuke haflinger. De naam past echt bij het uiterlijk. Vast ook bij het innerlijk
pagina 30
@littlesannie jeetje wat een leuke frontriem! Staat supergoed! Ik moest wel een beetje lachen om het knotje in het de voorpluk zodat je de frontriem kan zien. Een echte punker haha
@mandje wat een knapperd en wat spring je hoog zeg! hoe hoog is dat wel niet? Die tweede foto is ook erg mooi. Lijkt me echt een vriendelijk karakter hebben!
@Yentlkim Wauw leuke foto's, heerlijk zo door het weiland! Ik zit echt te wachten tot we weer in een truitje kunnen rijden!
@kiddokids heerlijk zo mennen. Lekker kontje *kwijlkwijl*![]()
@melissa1996 aah arko ziet er zo leuk uit. Echt een knuffelbeertje.
@Cynn_x ooh wat een leukerd. Dat halster staat echt gaaf! Echt een heerlijke nonchalante blik!
@M_hartje_M Ziet er netjes uit! Leuk ook allemaal in die blauwtinten!
@NesG wat een heerlijke plaatjes. Een echte grappenmaker, lijkt het!
pagina 31
@annesam wauw die foto's zien er fijn uit en wat kan floortje hoog steigeren zeg, jeetje!
@Lisa_Donja wat een prinsesje en wat rijd je haar netjes (voor zover dat te zien is ivm de manen haha) echte en leuke dame!