18 mei is er ook een training van DAH Noord voor Haflingers in Meerstad, bij Groningen, dat is dichterbij voor jou (maar nog wel bijna een uur rijden, schat ik).
Lees mee met jullie topic, wat gaaf wat jullie allemaal kunnen en durfden, heb ook een super haf maar durf niet te springen......misschien iemand zoeken die het eens wil probeer!
Enefde volgens mij woon je bij mij "om de hoek" woon in kraggenburg ben lid in vollenhove
enefde
Geplaatst: 27-04-13 13:34
Haha ja dat is idd om de hoek Ik woon dus in Hasselt, 10km bij Zwolle vandaan ben gewoon lid bij Hasselt hihi
zat ff te denken maar vollenhove de manege is echt maar 20 min rijden Heb daar bij een springruiter wel eens op stal geholpen, woont daar 300m verderop
ben de foto's aan het bewerken en sorteren..maar vond deze toch wel zo gaaf. [ Afbeelding ]
Hoe ver ben je?
Hmm, heb net eindexamens ect achter de rug, en heb van elke koppel meer dan 100 foto's dus ben wel even bezig. Heb overigens alleen van de eerste groep he
Hihi ik zat in de eerste groep dus wacht met spanning af
Baileysdream
Geplaatst: 22-05-13 10:55
Heeft iedereen van de eerste groep een mail ontvangen met foto's ongeveer 2 weken terug? tijdens het verzenden viel me laptop uit, dus weet nu niet zeker of die hem heeft verzonden of niet, anders stuur ikhetvandaag nog eens.
leuk filmpje op youtube van he (cross)training, je pony ziet er goed uit! mijn haf is ook zo lekker veelzijdig. vind ook alles goed en doet alles met veel overgave! ga zo door!!! succes met je wedstrijden!