Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

astridastrid schreef:Haflingercollega's, ik ben super benieuwd hoe iedereen het gedaan heeft! Er deden toch wel aardig wat bekenden van mij mee.

i like!
maar ben tot 4 gekomen haha.

vrouwke schreef:Ik ga morgen, mijn bijrijdster doet de cross.
Word wat want mij haf heeft nooit geen peesbeschermers om gehad.
Zou ook echt niet weten hoe die omhoren achter.
Dus Mando.... wij hebben hulp nodig.

janouk schreef:Super prestatie her royal badness. Zzdressuur 61, 2% 1 winstpunt, als enige foutloos in vaardigheid Z, 2 winstpunten Dus 2 x 1e.
In de parade mocht janouk met vaandel rijden als eerste na de parade commandant en daarachter 86 haflingers rijden. Kippenvel moment met zoveel haflingers parade tijdens het Wilhelmus.
Genieten
Hulde voor de organisatie en alle vrijwilligers ; TOP DAG

janouk schreef:Er is omgeroepen na de parade, dat de menster met een flink aantal hechtingen gelukkig naar huis mocht. Haar vader, groom, moest een nachtje blijven in het ziekenhuis met een aantal gebroken ribben.![]()
Beterschap
Het paard was gelukkig oké op een paar wondjes na op zijn achterbeen. Hij was zo braaf, hij stond meteen stil. Tuig en koets waren heel, al was de boom ontzet.
Paard mag overnachten op Ermelo.
Hulde aan de organisatie voor de snelle hulp en goede zorgen

Tof je te meeten!

astridastrid schreef:Dankjewel en geen probleem hoor!
Leuk om jouw verslag te lezen. Heb jij alleen gesprongen?
Na wat aanmoedigingen heb ik het (ondanks dat ik uitgesloten was) tot 5A gered 

Madeliefjes schreef:Ermelo was erg leuk vandaag. Wel minder druk dan anders. Helaas Ankaatje niet mee ondanks dat ik haar had ingeschreven omdat het rijden zo goed gaat tegenwoordig. Na een verkeerde trailerervaring heeft ze een soort flauwvallen ontwikkeld in de trailer waar nu hard aan gewerkt wordt om haar weer vertrouwen te geven. Het ongeluk in het spiegelparcours was wel heftig eventjes maar gelukkig te horen dat het naar omstandigheden goed lijkt te gaan! Ik was er ook al benieuwd naar hoe het afgelopen was!
S_uus schreef:vrouwke schreef:Ik ga morgen, mijn bijrijdster doet de cross.
Word wat want mij haf heeft nooit geen peesbeschermers om gehad.
Zou ook echt niet weten hoe die omhoren achter.
Dus Mando.... wij hebben hulp nodig.
strijklappen achter moeten met het klittenband naar achteren wijzen
Succes, Esther helpt vast wel als d'r penny uitgelezen is haha
S_uus schreef:janouk schreef:Super prestatie her royal badness. Zzdressuur 61, 2% 1 winstpunt, als enige foutloos in vaardigheid Z, 2 winstpunten Dus 2 x 1e.
In de parade mocht janouk met vaandel rijden als eerste na de parade commandant en daarachter 86 haflingers rijden. Kippenvel moment met zoveel haflingers parade tijdens het Wilhelmus.
Genieten
Hulde voor de organisatie en alle vrijwilligers ; TOP DAG
Ik stond met u te praten toch bij de bekers?![]()
Ik ga wat met uw tips doen!!!
Dank u!

janouk schreef:Graag gedaan, maar jij mag wel jij zeggen hoor
Chanelly schreef:Heerlijke proeven gereden in het M1 op hoofdterrein, alleen vielen de punten tegen. 169 180..maar wel winst gelukkig.
De vaardigheid dit jaar voor het eerst meegedaan.... vond het echt heel leuk, haf keek nergens raar van op.
Vond het veel rustiger dan andere jaren of leek dat zo.
Wij zijn om 3 uur naar huis gegaan nadat je na 5 uur na de proef eindelijk je punten kon ophalen. pony en wij waren het wachten zat.

Asra was daarom denk ik ook zo braaf tijdens het stilstaan in de parade hahaMando schreef:Zoooo ontbijt en dan cross...