Het Haflinger DAGBOEK DEEL 2 !!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:12

@Sandrina, haha Putten zou vlakbij zijn, maar Voorne Putten en je zit naast Rotterdam ;-)
@Sab, interessant die holistische arts, kijken of het werken allemaal
@Maureen, ga zo ff je topic bekijken. Ik ga d'r zelf ook nog 1 maken maar heb nu ff geen zin haha.
@Saskia, rustig weekje dus voor Suprice
@kim; het wordt zeker weer een stuk kouder dus een extra laagje kleding kan geen kwaad nee

An en Storm;
Tja kort weekverslagje ;-). Heb het echt heel druk gehad deze week met werk en paard. Verder zit ik iedere maand in geldnood en daarvan krijg ik een hele benauwde knoop in mijn maag zullen we maar zeggen. Maar ja maar kijken hoe dat gaat lopen allemaal.
Maandag; verzorgster heeft in de stromende regen Storm staan longeren. Echt gek is ze, had ik zelf mooi niet gedaan.
Dinsdag; zelf even gereden in de bak, ging niet onaardig
Woensdag; meegereden in de groepsles. Gaan er aan werken dat Storm meer lang en laag wil gaan lopen ipv sterren kijken en rug wegdrukken. Was keihard werken en het lukte voor geen meter, behalve in stap.
Donderdag; anderhalf uur met hafje van mijn vriendin gewandeld (kregen d'r niet te pakken) en gewacht op de DA, hij was koliekerig. DA geweest + darmontspanner gehad. In de avond was vriendin er zelf en is de DA terug gekomen omdat de koliek weer terug kwam. Doorgespoeld met parafine en toen ging het beter. Storm even los gelongeerd en daarna nog even wezen grazen in het park.
Vandaag; is Storm lekker vrij en heb ik een luie avond ;-)

_xwien

Re: Het Haflinger DAGBOEK DEEL 2 !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:14

hoi meiden, hoe is het met iedereen?
k heb even geen tijd want zit in de proefwerkweek op school en die verloopt tot nu toe niet best

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:15

Sterkte met het leren. Wat gaat er niet goed?

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:17

k heb nu 4 toetsen gehad en 1 ervan ging goed, 1 redelijk en 2 gewoon bar slecht mja we wachten wel af
kan me ook gewoon op t moment slecht concentreren , maarja dat ligt aan mezelf

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:30

Zazalover schreef:
k heb nu 4 toetsen gehad en 1 ervan ging goed, 1 redelijk en 2 gewoon bar slecht mja we wachten wel af
kan me ook gewoon op t moment slecht concentreren , maarja dat ligt aan mezelf

Heel lastig als je je niet concentreren kunt. Ik heb dat ook wel gehad; ik haalde mijn HAVO toen ik al 2 kinderen had. Daarna HBO. Als ik moest leren deed ik eerst alle klussen die gedaan moesten worden (Wasmachien aanzetten o.a.)en daarna had ik uren om te leren. Dus:alles wat je afleidt uit/afzetten en ontwijken. Examens maken is heel belangrijk. Doe je best!

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:35

ja ik zet ind zoveel mogelijk uit, maar ik heb mn pc nodig, en als k alles uit heb dan dwalen mn gedachten wel af O:) :+

_sab_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:53

@Sandrina: hihi, nou mijn portemonnee is niet leeg, maar de bodem komt in zicht. Heb namelijk deze week en mijn auto en de droger gesloopt. Beide zijn inmiddels gemaakt, maar was wel een rib uit mijn lijf. Hihi en dat in combinatie met extraatjes als een hollistisch apktje, zorgen er wel voor de bodem in zicht komt ;-).

@An: Herken het gevoel van een benauwende knoop in je maag door geldnood. Wij hadden het vorige jaar ook een langere periode niet al te breed. Kan nu nog een rot gevoel krijgen als er weer een rekening op de mat valt. Sterkte hiermee!! Hoop dat het snel financieel wat rustiger voor je wordt!
Dat wat Storm doet, sterrekijken en zijn rug wegdrukken doet Harry ook! Ook wij oefenen daar tijdens het lessen veel op. Das zeker hard werken!
Lief dat je voor het Hafje van de vriendin hebt gezorgd. Hopelijk gaat het daar nu beter mee.
Geniet van je rustige avond!

@Wieneke: Succes met leren!!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 21:11

Ja met dat hafje gaat het weer goed gelukkig!!

Hieronder mijn jaar met Storm. Wat heb ik toch een hoop beleeft met hem dit jaar. Was tijdens het maken van het topic gewoon echt aan het genieten

Faringo @ [EJL-ITP] 2012; Nieuwe ervaringen

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 22:28

@ iedereen die moet leren VEEL SUCCES!!!!!!
ben ik blij dat ik dat niet meer hoef. alleen mijn dochter goed proberen voor te bereiden op de toekomst.

kim en nelleke
vandaag gauw naar de hei de beesten verzorgen en weer gauw naar huis. er was regen op komst. en ja maureen ook ik ben een watje. :j

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 22:29

Ik ben ook een watje hoor. Ik haat regen, wind en kou. Erg handig in combinatie met een paard haha.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 08:45

Hier nog een watje; denken jullie aan me vandaag? Ik ga bij de Hubertusrit (Epe) mijn tassen, portemonnees en kragen verkopen.

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 08:47

Succes Sandrina!!
Ik ga zo naar tjessie, ben zenuwachtig want de kaart verkoop van 1D gaat van start en mn broer gaat proberen kaartjes te krijgen :o

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 08:48

Dank je! Wat is 1D?

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 08:49

Gewoon warme en waterdichte kleding aantrekken Sandrina ;-). Dat ga ik zo ook doen en dan Storm rijden en daarna mee op de wagen met een georganiseerde buitenrit.

Ik ken 1D ook niet hoor.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 09:08

1D is one direction die boyband groep..
ik vind ze persoonlijk verschrikkelijk :o

Maureen en Angel:
Eergisteren en gisteren niet veel met angel kunnen doen :n gisteren wel zonder zadel gereden en zelfs in galop ! ik ben trots :D

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 09:17

Ziets dacht ik al maar dan ken ik ze nog niet haha. Ben de tijd van de boybands een beetje ontgroeit denk ik haha.

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 11:13

Ja boyband, is helaas niet gelukt ;( ;(
Heb wel lekker gereden

mandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 13:45

Heej mensen

Harmanda en Heidi
Weer een week verslagje.
Had haar dus vorige week zaterdag geschoren. Zondag heb ik Heidi even gereden. Ging wel goed. Wat vooral even wennen. Maandag heb ik haar lekker lang en laag gelongeerd. Was lekker fris. Deed goed haar best. Dinsdag heb ik weer gereden. Helemaal zonder zweep :D. Was super trots. Woensdag was ik een dagje vrij. Ben ik 's morgens gaan rijden. Ze was een explosief die op ontploffen stond. Maar ze ontplofte steeds net niet. Hihi. Heb haar heerlijk kunnen rijden. Lekker voorwaarts, los over de rug en zelfs nog een stukje beetje opgericht. Donderdag heeft ze even lekker kunnen rennen in de binnenbak. Vrijdag heeft ze een dagje vrij gehad. Zaterdag(vandaag) Had ik les. Ging erg goed. Gaan nog steeds vooruit. En ja ga zo een wedstrijd opgeven :D. We zijn er nog niet helemaal klaar voor maar hebben nog een maand om te trainen. En het hoeft ook niet perfect. Ik zie het even als kijken hoever we zijn. En ik wil ook voornamelijk plezier hebben.

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 14:35

@maureen: top he dat je zonder zadel bent gaan rijden. ga zo door *\o/*
@wieneke: ben ook niet meer in de boyband fase. dochterlief ook NOG niet.... :D
@harmanda: zie dat het bij jullie lekker zijn gangetje gaat.

kim en nelleke
vandaag gaat het ook niks worden. heel veel regen. en of het morgen wat wordt weet ik niet, ligt aan mezelf. ben snot verkouden. dus zie het morgenvroeg wel.

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 14:39

Haha ik ben het eigenlijk ook nooit geweest maar van hen ben k alweer een hele poos fan :)

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 14:40

als je kaartejs krijgt wens ik je veel plezier .

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 14:42

Had al geplaatst dat het niet gelukt was, binnen 11 minuten uitverkocht...
Maar toch bedankt haha

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 19:40

Bedankt Kim en Maureen voor jullie leuke reacties mijn jaar in the picture!! Verder niemand van hier een reactie ;( (nee hoor geen reactie kan ik ook mee leven)

Jammer Wieneke dat de kaartjes niet gelukt zijn.

Harmanda ook druk dus deze week. Wel lekker fanatiek met Heidi bezig geweest dus.

Kim snotverkouden. Balen joh, ik heb het gelukkig al gehad allemaal.

Hoe was Epe vandaag Sandrina?

An en Storm,
Ach ja ook hier regen vanmorgen....maar ja moest toch rijden want dat had ik al 2 dagen niet gedaan. Had wel lekker de bak voor mezelf en Storm deed prima zijn best. Daarmee bedoel ik dat hij eindelijk weer een beetje wilde zakken. Verre van perfect maar in ieder geval niet zo die rug er uit drukken en sterren kijken.
Daarna met mijn vriendin en haar hafje wezen mennen. Gingen mee als begeleiding bij een buitenritje voor manegeruiters. Was weer leuk. Hafje had nog veel energie over dus zijn nog even in de bak gaan mennen. Ben zelf ook nog even de menner geweest. Lekker in draf nog wat figuren gereden. Ging best prima voor een eerste keer. Moet zeggen dat ik het steeds leuker ga vinden.

mandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 19:42

Ga zo jullie topics even bijl angs voor reageren.

Even gauw nog offtopic. (was ik net vergeten) Woensdag was ik vrij om een reden. Had examen voor mijn autorijbewijs :D. En ben geslaaagggddd!!!!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 19:43

Haha en dat zeg je nu pas! Gefeliciteerd met je rijbewijs!!!