@Sab, interessant die holistische arts, kijken of het werken allemaal
@Maureen, ga zo ff je topic bekijken. Ik ga d'r zelf ook nog 1 maken maar heb nu ff geen zin haha.
@Saskia, rustig weekje dus voor Suprice
@kim; het wordt zeker weer een stuk kouder dus een extra laagje kleding kan geen kwaad nee
An en Storm;
Tja kort weekverslagje
. Heb het echt heel druk gehad deze week met werk en paard. Verder zit ik iedere maand in geldnood en daarvan krijg ik een hele benauwde knoop in mijn maag zullen we maar zeggen. Maar ja maar kijken hoe dat gaat lopen allemaal.Maandag; verzorgster heeft in de stromende regen Storm staan longeren. Echt gek is ze, had ik zelf mooi niet gedaan.
Dinsdag; zelf even gereden in de bak, ging niet onaardig
Woensdag; meegereden in de groepsles. Gaan er aan werken dat Storm meer lang en laag wil gaan lopen ipv sterren kijken en rug wegdrukken. Was keihard werken en het lukte voor geen meter, behalve in stap.
Donderdag; anderhalf uur met hafje van mijn vriendin gewandeld (kregen d'r niet te pakken) en gewacht op de DA, hij was koliekerig. DA geweest + darmontspanner gehad. In de avond was vriendin er zelf en is de DA terug gekomen omdat de koliek weer terug kwam. Doorgespoeld met parafine en toen ging het beter. Storm even los gelongeerd en daarna nog even wezen grazen in het park.
Vandaag; is Storm lekker vrij en heb ik een luie avond
gisteren wel zonder zadel gereden en zelfs in galop ! ik ben trots