Wat een mooie foto's allemaal Ik heb me perongeluk gisteren vergist en doodleuk een foto van Angel in het topic van de haflingers knallen de wereld rond geplaats, terwijl ik daar niet eens meelees echter kunnen we dat nog goed maken hierbij mijn tutje Angel nog een xtje
Reacties die ik op wedstrijden krijg, als ik tussen de grote peerden rijd, 'Kijk wat schattig '
horsii
Geplaatst: 25-07-12 12:11
Austriatrick, hij heeft een erg schattig aandoenlijk koppie Leuk halster!
Angel lekker in de bak aan het werk, ze ziet er goed uit.
Ivar blijft knap!
en mn eigen knappe peeps gezien.
spetter spatter spater, pé pé in het water:
Silkaay
Geplaatst: 25-07-12 12:19
Hoi, even een postje van mijn kant! Ik ben even stille meelezer geweest Leuke zomerfoto's van de hafjes zien voorbij komen
Met Famke ben ik een beetje beginnen grondwerken, want haar respect was ver in het hoofd Nu zitten we op deze lijn: niet meer binnen persoonlijke ruimte, tenzij gevraagd. Longeren zonder lijn en op stemhulpen reageren, wat ze ongelofelijk goed doet!
wat een prachtige haflingers komen hier voorbij zeg! ik heb het vrij druk nu, dus bijlezen ofzo zit er niet in, sorry Ik kom jullie nog even dit showen, jullie herinneren je misschien nog een paar foto's van het iele puppypaard Aladin? Mijn eerste 'ritje' met Aladin is namelijk een feit!!!!!!!!! zooo fier, hij deed echt niets Alleen zo n keer aan mn ene voet ruiken en dan aan de andere zo van "tiens, die zit op mijn rug ofwa!" zelfs al een paar pasjes gezet sorry voor het hoge pennygehalte in deze post
NesG
Geplaatst: 25-07-12 15:12
Dan zal ik mijn mooie meid ook maar even showen tijdens haar grootste hobby haha
@horsii - Wat gaaf zo met je pony=D @Silkaay - Superleuke foto's! @NesG - Wat een dropje, vooral dat hoofdje ziet er lief uit! @Zazalover - Leuke Haffie
NesG
Geplaatst: 25-07-12 18:05
Dank jullie wel haha, zal nog even een foto plaatsen van haar hoofdje wat duidelijker
Aladin voor het eerst onder het zadel! Leuk NesG, ieders grote hobby haha Zaza lekker gewassen NesG, leuk hoofdje en mooi hoofdstel! Peep lekker aan het rijden en Kyr op wandeling! Ze komt al een grote meid, hoe oud is ze nu? Bo lekker in het zonnetje BeauKate, leuk hafje!
paljaslaura
Geplaatst: 26-07-12 12:20
Kayleigh_ : wat eeen knapperd zeg! Marlis : Ziet er goed uit =) AustriaTrick : Gaaf halster!! horsii : heerlijk die spetterfoto's Silkaay : haha ziet er erg gezellig uit ;') hafjesliefde : gefeliciteerd =D en ziet er erg leuk uit in dat lila NesG : Leuk koppie heeft die zeg! Zazalover : lekker badderen met dit weer =) leuk paardje ook Maaikee43 : mooi dier zeg! BeauKate : wat een cutiee!
Gisteravond op het veld gereden, het hooi was net van het land dus was mooi vlak =D