@ Baily12 ; Gaaf kleurtje heeft je paardje! roze staat dr ook mooi zeg. @ Yvank ; Prachtig!! @ Silkaay ; Leuke fotos met je haf @ wendy1978 ; Dat paars staat je haf mooi ! @ Marlis ; hihi die eerste foto Leuke peeps @ Kayleigh_ ; Mooie foto! je haf straalt echt vriendelijkheid uit @ xkimmx ; Wauw mooie manen ! @ Wesco ; Prachtige winterfotos @ MissToseland ; Geweldige foto @ Caronalime ; Leuk topic met die blooperpics! @ Stravotopper ; Ahw wat een lief hoofdje
Mooie foto zo van ivar, Joy haar manen groeien en groeien maar, Leuke sneeuwfoto's ook,ookal hoop ik dat er dit jaar geen sneeuw komt Macho in een sliding stop En een leuke geschoren nieuwkomer gezien
De sint is gisteren ook nog bij nobbi geweest,hing ineens een cadeautje aan de stal met worteltjes er in,snoepjes,2x gratis rijden in de binnenbak en een EJ waardebon,zo leuk Nobbi vond het vooral lekker Een worteltje zal wel geen kwaad doen
Wat een schatje zeg, dat hartje staat 'm echt cute
@ Laura&Abe, jup, bruin/bruin
Die wil ik ook heel graag! als ik een bruin zadel heb ga ik hem denk ik ook bestellen Welke maat heb jij voor haar? (valt het hoofdstel normaal of ruim/klein)
Nathalie83, Wat leuk om je haf als baby te zien en daarna ohz. Mooi volle staart lijkt me! Nagano, Zijn/haar manen zullen deze week wel blijven danzen Farolover, wat een lief hoofd, mooi halster ook. Wendy, Wat een aparte foto met dat raam. Je lijkt vanaf je paard gezien heel dicht bij te staan. Maar in het spiegelbeeld lijk je veel verder van het raam af te staan! Hilly, Een echte maflinger Nessie, Wolder blijft een leuk en mooi dier! Marlis, Peeps lekker aan het werk Djuulsie, Als ik je foto zie, heb ik ook zin om met James door het bos te gaan! Maar hier hebben we geen bos dichtbij... Baily12, Haha lijkt wel fluoriserend dat halster! Yvank, prachtige tekening heb je van je haf! Silkaay, Wat een lekkere tank haf heb jij! Mooi donker ook. Wat een reus op die laatste foto. En die manen... Erg mooie haf! Wendy, wat een lief koppie! En van bovenaf lijken de manen een stuk langer! Marlis, Hele rare gang die eerste Nessie, ongelooflijk dat er mensen zijn die andermans foto gaan misbruiken. Zielige mensen... ik begrijp ze in ieder geval niet. Kayleigh, Mooie foto van jullie samen. xkimmx wat een bos manen heeft jou haf! Gaaf! Wesco, wat een stoere winter foto's! Krijg eigenlijk best zin in sneeuw als ik dat zo zie. Maarja, sneeuw heeft zo ook zijn nadelen. Zal dan moeilijk(er) bij James kunnen komen MissToseland, gelukkig is het goed afgelopen. En toch best een grappige foto zo xDaantjxx, Wat lief dat hartje op zijn kont. Lange wimpers heeft ie zeg!