Leuk winnie bij het water. En knappe tank Ivar weer voorbij zien komen. Een haffie die heel lekker draaft maar de galop moeilijk vind. Sally bergafwaarts, echt vervelend. Jullie zijn echt een team en vind het leuk naar jullie te kijken
Winnie heeft een leuk hoofdje Mooi hoofdstel van Beau Leuke foto's van Peeps! Die van jou kijkt zo vriendelijk, maaike43 Jastiehorse, je hebt zelf ook een mooi hoofdstel, zeker de frontriem Foto's van Shilas zijn weer gaaf! En die van Yvanka ook Kayleigh, mooie foto's weer Monique193, Hihi het enthousiasme straalt er van af En die van Farolover is zo mooi donker!
Good luck aan mijn borstel die hier nog doorheen moest.
En helaas, ondanks dat de temperatuur was gezakt stond hij nog steeds flink bezweet onder zijn bos manen (Die ik sinds Di. weer los had), dus dan maar deze oplossing.
Ik zei nog, ik knip er een sportpony-coupe in Maar dat kan ik niet bij hem, Goldy heeft het ooit weleens gehad.
martine2610
Geplaatst: 22-09-11 23:04
oeps....moest weer heel wat bijlezen en bekijken, heel leuk alle foto's weer! wil ik reageren, moet ik het echt eerst op een briefje schrijven hoor, want ik kan het niet onthouden! komt door de leeftijd denk ik, hahaha!
Whiskey weer eens:
en nog eentje van toen hij nog klein was....
(hoop niet dat ik per ongeluk wel eens een foto dubbel plaats, ook zoiets... )