ja ze liep erg lekker, gister ook, eigenlijk de hele week hopen dat ze dat nog kan volhouden want moet zondag starten
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjemira schreef:Marga:
Hoi Jodie & Delano, welkom hier, we lezen graag hoe jullie dagboek eruit ziet hoor. Leuke haf heb je en gefeliciteerd met hem.
Sjemira schreef:Marga:
@Jodie: wat leuk, ik heb afgelopen zondag onze eerste onderlinge wedstrijd gehad. Mijn Azkaban heb ik ook pas sinds eind mei en is 4 jaar en net onder het zadel, hij vond het super leuk om mee op wedstrijd te gaan en keek zijn ogen uit.
arankeng schreef:Hoi Jodie en Delano leuk dat er nog meer mensen bij komen![]()
geinig kopie heeft je haf![]()
![]()
Ik heb vandaag niet zon leuke dag ik werd gebeld door de andere verzorger dat Sandra kreupel loopt en haar been dik is, ze heeft dit al 3 keer eerder gehad aan het zelfde been ik word er een beetje moe van. Dat word weer een tijdje niks doen
. We komen er maar niet achter wat het is.
Faringo schreef:Annemarie:
Welkom Jodie. Delano is echt een knapperd. Ben benieuwd naar jullie avonturen.
Balen zeg Arankeng, zeker omdat je niet weet waar het weg komt. Hopen dat het snel beter wordt.
Annemarie en Storm:
Of eigenlijk moet ik zeggen verzorgster en Storm. Maandag heeft ze weer op hem gereden na 6 weken op vakantie te zijn geweest. Na een val van hem in bak eerder dit jaar heeft ze wat angst om in de bak te rijden. Heb dr gisteren gelijk maar voor blok gezet door zelf mee te gaan zodat ze in de bak ging rijden. Ze moet echt even door die angst heen want hij doet namelijk niets, maar dat stukje vertrouwen is net even weg bij dr. Maar het ging super, ze was zelf ook blij dat ze het maar gelijk gedaan heeft. Kortom een brave pony en blije verzorgster. Vandaag is hij een dagje vrij. Morgen mag ie weer met mij aan de bak, kijken of we die buik wat kleiner gaan krijgen...