Paulusjuh schreef:Hahaha klinkt leuk! Foto's!
Die heb ik besteld maar moet ik nog even op wachten, fotograaf moet foto's nog uitzoeken en sorteren
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Flurk schreef:Mloulou schreef:Drie weken later en nog geen uitslagen van de vaardigheid en het springen :-S
Dat komt denk ik omdat men keihard bezig is met andere evenementen en er momenteel weinig hulp is, commentaar geven doen er wel veel maar handen uit de mouwen steken homaar
Herkenbaar?
KarinL schreef:Wat zien die foto's er leuk uit!
En jullie hadden echt super mazzel met het weer.
Was eigenlijk wel erg jaloers![]()
![]()
De startlijsten en uitslagen komen vanavond op de website te staan!
Dus iedereen happy!?!
Bij deze gelijk ook nog maar een oproep:
We hebben een ernstig te kort aan vrijwillegers voor de wedstrijden.
Dus wil je komen schrijven of ring meesteren, we horen het graag!
Tevens gaan er veel bestuurswisselingen aankomen, door verhuizing van onze voorzitter naar ZuidLimburg.
Dus we kunnen erg hard nieuwe bestuursleden gebruiken om deze kar te trekken! Dus wil je ons jonge enthousiaste team komen versterken, mail of PB me even.
Voor alle leuke evenementen die we (gaan) organiseren, hebben we deelnemers, vrijwillegers en bestuursleden als organisatoren nodig. Dus wil je mee blijven doen aan alle evenementen, kom ook eens helpen of ben eens bij een vergadering aan wezig.
Je leert er zelf erg veel van, en je waardeert de medemens enorm. Veel vaardigheden van jezelf worden aangesproken, maar je groeit er van! ALs een evenement goed loopt, wat je zelf hebt georganiseerd, geeft dit een enorme kick! Zoals de strandrit van afgelopen weekend is georganiseerd door Lida, en dit was echt erg leuk!
![]()
![]()
Mail me gerust!

haha nee lekker anderen kijken.