goed van je dat je hem hebt laten castereeren,welke leeftijd had hij toen werd gecatereerd?
die foto's van shilas

en wat is kanjer een mooie haf!!!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VivaLasDivas schreef:Peelie schreef:Wat zonde dat Nepal niet meer goedgekeurd is omdat hij niet op de hengstekeuring is gekomen. Zonde... Waarom is hij toen niet naar de keuring gegaan?
Atlas ziet er goed uit RM!
Ik heb hem in december 2007 gekocht van de hengstenhouder. Op een voorwaarde dat ik niet met hem naar de hengstenkeuring zou gaan in feb. 2008! Zoals beloofd aan deze beste man heb ik dit dan ook niet gedaan. Nepal was zijn troef en wilde er ook geen afstand van doen in eerste instantie. Na lang aandringen en dankzij mijn ouders die er toen een fix bedrag voor hebben betaald. (Het was immers een goedgekeurde hengst die genoeg merries plezierde.) Was ik al mega blij dat ik hem in december mee kon nemen naar zijn nieuwe huisje!! Ik heb na goed nadenken na een tijd dan ook besloten het beste te willen voor mijn vriend, en heb hem laten castreren!! Ik wilde hem niet buiten sluiten voor al die leuke weide maatjes, bedoel het is een geweldige vent die heel sociaal is en vond dat hij daar tussen thuis hoort. Nu staat ie dan ook dagelijks de hele dag buiten met al zijn vriendjes en GENIET!!!!![]()
*knip*
VivaLasDivas schreef:Wooow knappe Nepal, en is de papa van mijn merrie!!Ik heb hem in december 2007 gekocht van de hengstenhouder. Op een voorwaarde dat ik niet met hem naar de hengstenkeuring zou gaan in feb. 2008! Zoals beloofd aan deze beste man heb ik dit dan ook niet gedaan. Nepal was zijn troef en wilde er ook geen afstand van doen in eerste instantie. Na lang aandringen en dankzij mijn ouders die er toen een fix bedrag voor hebben betaald. (Het was immers een goedgekeurde hengst die genoeg merries plezierde.) Was ik al mega blij dat ik hem in december mee kon nemen naar zijn nieuwe huisje!! Ik heb na goed nadenken na een tijd dan ook besloten het beste te willen voor mijn vriend, en heb hem laten castreren!! Ik wilde hem niet buiten sluiten voor al die leuke weide maatjes, bedoel het is een geweldige vent die heel sociaal is en vond dat hij daar tussen thuis hoort. Nu staat ie dan ook dagelijks de hele dag buiten met al zijn vriendjes en GENIET!!!!![]()
[/img]