Aranel hopelijk helpt dat!!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Aranel schreef:Ik denk dat ik maandag maar eventjes de osteo naar Saartje laat kijken, ze is onregelmatig in haar lopen, kan er niet helemaal de vinger op leggen waar het vandaan komt, ze voelt ook niet warm aan..
Hopelijk kan zij haar eventjes kraken en losmaken zodat we er in Ermelo vol tegenaan kunnen

Hopelijk is er nog plek?
DDW1190 schreef:okee, dat is jammer, maar er zijn nog zoveel jaren gelukkig
[naam]: Ga je naar Ellen Door? ze was zaterdag nog bij ons op stal
Voor Tineke? Ik ga idd naar haar, ze had deze week geen tijd om langs te komen dus gaan we daarheen. Goh als ik dat geweten had kon ze Saar misschien gelijk ff meekraken
Na een paar dagen twijfelen heb ik me gister opgegeven! De inschrijving komt morgen bij de persoon binnen, evenals mijn lidmaatschap
Dus de parade doe ik alleen nog maar met Wolder die gedraagt zich tenminste. Maar een rondje springen is voor Goldy wel leuk, bestgaand voor beide.. Dressuur, tja. Het is altijd zo vroeg! 
Ik weet uberhaupt niet of ik vrij kan krijgen. Keertje naar Ermelo is wel weer gezellig dat wel.
(heb net je topic gezien)
Hij vindt crossen heel leuk, maar 1 dag Ermelo is ook al indrukwekkend voor hem, weet niet of hij een 2e dag overleeft
..
wij komen 1 dag met de dressuur en de vaardighedenparcour. 
lijkt me echt zoooo gaaf!!