[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie83

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:46

Amazone, Hoe je merkt dat je paard scheef is.. Ik heb poosje op kwpn gereden die heeeeel scheef was. ik had mijn rechterbeen eigenlijk constant aanliggen als ik niks deed omdat ze d'r buik bol trok naar die kant. kont naar buiten gooien, hoofd naar buiten enz.. en bepaalde kant niet willen/kunnen buigen/stellen. maar voornamelijk voel je het toch wel als zijnde dat je paard 'scheef' loopt..

Wenner beetje last van de scheurderietis.. Mmm naar.. maar idd goed doorpakken, komt het vast goed :)

Morgen weer naar Athosja, haar ook weer ff doorpakken (dat been blijkt dus puur stijfheid en verkeerd lopen te zijn..)

Ik ga ff klikken kitzbi..

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:47

Hey nog een modelpaard :) vet leuk is dat hè!! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:47

Is dat kitzbi :D ?

Nou dames ik ga een weekje op vakantie met Sally en mijn vriendin met haar pony dus ik zal hier komende week niet veel zijn :)

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:50

Wat leuk Yvanka heel veel plezier! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:51

Dankje :D , heb er ook heel veel zin in. Allemaal last minute nog geboekt want we zouden een week op trektocht gaan maar 3 week terug stond mijn pony ineens kreupel dus dat kon niet meer helaas :\

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:53

Ja dat is kitzbi en mijn dochter :)

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:03

Nathalie83 schreef:
Amazone, Hoe je merkt dat je paard scheef is.. Ik heb poosje op kwpn gereden die heeeeel scheef was. ik had mijn rechterbeen eigenlijk constant aanliggen als ik niks deed omdat ze d'r buik bol trok naar die kant. kont naar buiten gooien, hoofd naar buiten enz.. en bepaalde kant niet willen/kunnen buigen/stellen. maar voornamelijk voel je het toch wel als zijnde dat je paard 'scheef' loopt..

Wenner beetje last van de scheurderietis.. Mmm naar.. maar idd goed doorpakken, komt het vast goed :)

Morgen weer naar Athosja, haar ook weer ff doorpakken (dat been blijkt dus puur stijfheid en verkeerd lopen te zijn..)

Ik ga ff klikken kitzbi..

ik merk aan willem niet dat hij scheef zou zijn......hij maakt alleen vaak wel een ''hupsje'' met aan draven,hij word steeds soepeler,en buigt al erg goed in op bijde kanten.zowel in draf als in de stap,buigt ook goed in voor mijn been.
een vriendin van een vriendin van mij is paarden maseuse,zal haar wel eens vragen hoe of wat.
het kan makkelijk zijn dat hij door het dekken iets heeft verschoven of iets in die trand.

joopie@jij hebt het ook niet makkelijk haha succes er mee.
yvank@ fijne vakantie.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:11

Arash maakt ook altijd een hupsje met aanspringen in galop.. maar dat komt zeker niet door scheefheid oid.. das gewoon zijn manier van aanspringen

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:39

kitzbi: leuk dat je paard op die site staat
grappig zeg

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:54

Ik heb vluchtig bijgelezen, phoef, vanaf pagina 15.

wil diegene die mee doet met het raden wanneer dit deel vol is, en in de nieuwe OP wil staan, mij aub pb-en ???

Ik heb de qoute er wel tussen uit haald,maar was te veel om op alles te reageren.

Ik ben nu niet zo vaak online hier, ivm heen en weer rijden tussen Wahida en Donna en daar gaat veel tijd in zitten.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 00:02

En hier de foto's van de korte baan van afgelopen maandag

Korte Baan Stompwijk

In een link, want anders zit te topic vol ... het zijn er maar 945

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 07:46

even van onder naar boven!

Jolanda k ga vanmiddag je kortebaan foto's kijken!
Yvanka; fijne vakantie, geniet ervan!
Amazone; Bij Wenner krijg ik het niet kado, en door dat achterlijke gerace ga ik er veel te voorzichtig aan rijden en ben ik nu te terughoudend. Maar ik moet en zal dit winnen.
Kitzbi; Mooi model hoor op de site! Vind et halster bij kitzbi veel leuker staan als bij dat andere paard :o

Nu ga k ff rijden, daarna halster voor me zusje ophalen, kadootje kopen voor een vriendinnetje en mn petrie laarzen moeten gemaakt. Mn hak zit los |( Zo snel al, en ik ben bang als ik er nu mee ga rijden dat hij er helemaal afvalt in het zand en ik hem verlies. Beetje zonde, zolang heb ik ze nog niet.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 08:27

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 08:29

Joopiexx, Wenner een lekkere klier geweest zo te lezen. Lijkt een beetje op wat peeps wel is kan doen, hihi. Altijd even lastig om daar dan doorheen te rijden. Als je er bij peeps eenmaal doorheen bent is er niets meer aan de hand en loopt ze super. Gek paardje.
Volgens mij zijn wenner en peeps beide paarden waar je veel voor moet doen. Ik krijg het ook absoluut niet cadeau.

Kitzbi, Erg leuk halster en ook leuk dat ze met je dochtertje op de site staat, is ze zeker wel trots op?

Amazone77, Fijn dat het rijden met willem goed gaat.
Ik heb het galopprobleem bij peeps ook aangepaktmet eenbalk toendertijd. Hielp goed.

Ik moest gister naar een kennismaking op mijn nieuwe werk en ik had nog geen tijd gehad om te kijken hoe ik er op de fiets moest komen.
Van Vlaardingen naar Rotterdam zuid.
Dus ik dacht lekker snel en makelijk met het ov te gaan.
Moest ik eerst 20 minuten fietsen naar de metro, met de metro, overstappen, tram en lopen. Alles sloot ook zo lekker goed aan uhum dus was ruim 1.5 uur onderweg en nog maar net op tijd.
En toen wou ik naar huis gaan en moest met de tram naar de metro.
Maar dat metrostation is alles behalve fraai en er zijn al regelmatig steek en schietpartijen geweest.
Dus in de tram doet mn ov kaart het nog gewoon en bij demetro is die opeens ongeldig terwijl er gewoon nog geld op stond.
pinpas was ik heeel dom vergeten, heb dat ding altijd bij me maar gisteren dus niet.
Dus ik kon niet met de metro en ben mn moeder maar gaan bellen.
Uiteindelijk een uur op dat station gezeten en ik dacht echt dat ik gek werd. Die gozers zijn echt asociaal zeg. Lastig vallen, aanje zitten..
Dus ik gezegd dat ze van me af moesten blijven maar dat hielp niet. Dus ben ik maar rondjes gaan lopen hihi.
Heb besloten dat ik als mn scooter gwemaakt ik maar op de scooter ga en anders op de fiets.
Anders ben ik ook ruim 2 uur onderweg als ik zondag een vroege dienst heb. Rijdt het ov nog niet en moet ik met 2 nachtbussen :Y)
Wordt ook gelijk in he diepe gegooid op mn nieuwe werk(opleiding gehandicaptenzorg) want ik wordt 9x ingewerkt en daarna sta ik altijd alleen. zowel met de vroege als late dienst.
Opzich ben ik er wel blij mee. Leer ik wel veel van en beter nu al gelijk in het diepe dan in mn laatste jaar pas.
:D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 08:35

horsii schreef:
Dus in de tram doet mn ov kaart het nog gewoon en bij demetro is die opeens ongeldig terwijl er gewoon nog geld op stond.

Uiteindelijk een uur op dat station gezeten en ik dacht echt dat ik gek werd. Die gozers zijn echt asociaal zeg. Lastig vallen, aanje zitten..

:D

Ja die problemen met OV kaarten hoor ik meer.
Enne waarom doe je geen aangifte?
Op de meeste stations staan camera's dus die gasten zullen wel goed in beeld staan.
Anders houden ze nooit op

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 08:35

Leuke foto's allemaal :D

Hoi meiden.. vanmorgen weer mijn knie verdraait... gelijk om 8 uur is mijn fysiotherapeut gekomen.. hij zegt dat het waarschijndelijk iets is met mijn meniscus, die zit ergens tussen vast zeg maar... ik moet proberen te blijven bewegen en vandaag nog naar het ziekenhuis... ;( ik was zo blij ik dacht dat alles oke was maar niet dus.. 2 aug. heb ik controle maar mijn fysitherapeut raadde me aan om niet meer te wachten tot dan... sorry voor mijn geklaag :o ben het even zo beu, loop nu al paar jaar met die rot knie. ;(

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 08:38

Jeetje paulien, het ziet niet echt mee he.
Hopen dat het minder erg is dan dat je denkt.
Ik hoop dat het meevalt.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 08:39

Madeira_ schreef:

Hoi meiden.. vanmorgen weer mijn knie verdraait... gelijk om 8 uur is mijn fysiotherapeut gekomen.. hij zegt dat het waarschijndelijk iets is met mijn meniscus, die zit ergens tussen vast zeg maar... ik moet proberen te blijven bewegen en vandaag nog naar het ziekenhuis... ;( ik was zo blij ik dacht dat alles oke was maar niet dus.. 2 aug. heb ik controle maar mijn fysitherapeut raadde me aan om niet meer te wachten tot dan... sorry voor mijn geklaag :o ben het even zo beu, loop nu al paar jaar met die rot knie. ;(

o das minder prettig nieuws
sterkte

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 08:40

Dankjulliewel :+:

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 08:41

Ik moet binnen 1,5 uur naar het ziekenhuis... ga dus effe proberen om te kleden enzo :=

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 08:56

wat een gedoe paulien...

leuk dat kitzby en je dochter op die site zijn!

Amazone, als een paard echt scheef is merk je dat al als je er op gaat zitten. Die tip van een balkje neer leggen is een hele goede :)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 09:22

Madeira_ schreef:

He schiet weer niet op zeg. Succes vandaag in het ZH.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 09:50

Jeeeeeeeeetje Paulien! :(:) En net nu het beter gaat, en alles in werking is gezet voor je wedstrijden :(:) Heel veel sterkte meis!

Kitzbi leuke foto! En wat lief dat ze toch een halster kreeg!

Jody hard gewerkt zie ik :(:) Jullie komen er echt wel!

Jolan druk aan de foto's geweest :)

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 09:53

jeetje paulien dat is balen

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 10:07

Freya schreef:
Ik heb vluchtig bijgelezen, phoef, vanaf pagina 15.

wil diegene die mee doet met het raden wanneer dit deel vol is, en in de nieuwe OP wil staan, mij aub pb-en ???

Ik heb de qoute er wel tussen uit haald,maar was te veel om op alles te reageren.

Ik ben nu niet zo vaak online hier, ivm heen en weer rijden tussen Wahida en Donna en daar gaat veel tijd in zitten.

Heb je nog geen andere stal gevonden voor donna? Was die stal in wassenaar niks?

Madeira_ schreef:

:(:) Wat een gedoe! Doet het erg pijn?

Ik zit nu op ameland :D Ankie is super braaf, braver dan vorig jaar. Maak me alleen wel wat zorgen over haar hoeven, die zijn niet echt goed bijgehouden en ze zijn een beetje aan het rafelen. Ze heeft er geen last van maar het ziet er niet zo mooi uit. Misschien kan ik ze vanavond wat bijvijlen.

Hoe zit het trouwens met de meeting? Gaat dat nog gebeuren?