Wenner beetje last van de scheurderietis.. Mmm naar.. maar idd goed doorpakken, komt het vast goed

Morgen weer naar Athosja, haar ook weer ff doorpakken (dat been blijkt dus puur stijfheid en verkeerd lopen te zijn..)
Ik ga ff klikken kitzbi..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nathalie83 schreef:Amazone, Hoe je merkt dat je paard scheef is.. Ik heb poosje op kwpn gereden die heeeeel scheef was. ik had mijn rechterbeen eigenlijk constant aanliggen als ik niks deed omdat ze d'r buik bol trok naar die kant. kont naar buiten gooien, hoofd naar buiten enz.. en bepaalde kant niet willen/kunnen buigen/stellen. maar voornamelijk voel je het toch wel als zijnde dat je paard 'scheef' loopt..
Wenner beetje last van de scheurderietis.. Mmm naar.. maar idd goed doorpakken, komt het vast goed
Morgen weer naar Athosja, haar ook weer ff doorpakken (dat been blijkt dus puur stijfheid en verkeerd lopen te zijn..)
Ik ga ff klikken kitzbi..
Freya schreef:En hier de foto's van de korte baan van afgelopen maandag
Korte Baan Stompwijk
In een link, want anders zit te topic vol ... het zijn er maar 945
horsii schreef:Dus in de tram doet mn ov kaart het nog gewoon en bij demetro is die opeens ongeldig terwijl er gewoon nog geld op stond.
Uiteindelijk een uur op dat station gezeten en ik dacht echt dat ik gek werd. Die gozers zijn echt asociaal zeg. Lastig vallen, aanje zitten..
Madeira_ schreef:Leuke foto's allemaal![]()
Hoi meiden.. vanmorgen weer mijn knie verdraait... gelijk om 8 uur is mijn fysiotherapeut gekomen.. hij zegt dat het waarschijndelijk iets is met mijn meniscus, die zit ergens tussen vast zeg maar... ik moet proberen te blijven bewegen en vandaag nog naar het ziekenhuis...ik was zo blij ik dacht dat alles oke was maar niet dus.. 2 aug. heb ik controle maar mijn fysitherapeut raadde me aan om niet meer te wachten tot dan... sorry voor mijn geklaag
ben het even zo beu, loop nu al paar jaar met die rot knie.
Hoi meiden.. vanmorgen weer mijn knie verdraait... gelijk om 8 uur is mijn fysiotherapeut gekomen.. hij zegt dat het waarschijndelijk iets is met mijn meniscus, die zit ergens tussen vast zeg maar... ik moet proberen te blijven bewegen en vandaag nog naar het ziekenhuis...ik was zo blij ik dacht dat alles oke was maar niet dus.. 2 aug. heb ik controle maar mijn fysitherapeut raadde me aan om niet meer te wachten tot dan... sorry voor mijn geklaag
Freya schreef:Ik heb vluchtig bijgelezen, phoef, vanaf pagina 15.
wil diegene die mee doet met het raden wanneer dit deel vol is, en in de nieuwe OP wil staan, mij aub pb-en ???
Ik heb de qoute er wel tussen uit haald,maar was te veel om op alles te reageren.
Ik ben nu niet zo vaak online hier, ivm heen en weer rijden tussen Wahida en Donna en daar gaat veel tijd in zitten.