Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hilde_q schreef:nee komend weekend
SmeeJ schreef:Waarnschijnlijk zegt ze Git
HAFxGEK schreef:Hilde_q schreef:nee komend weekend
ow, ja ik dacht dat wss beteknde was
kekaro schreef:ben ik weer, de eigenaren van de papa en mama van raffle kwamen even op de koffie.
kijken hoe het gaat en even thuis eruit, vanwege de verloren pup.
nou raffle gaat in ieder geval hartstikke goed![]()
gaat netjes naar de deur toe als ie moet poepen echt supersnel hoor hihihi
HAFxGEK schreef:Gaat dat lukken met je poot??
Hilde_q schreef:HAFxGEK schreef:Gaat dat lukken met je poot??
paracetemol
dlientjuh schreef:naja ben even beneden hangen en dan ga ik me bedje in
hopen dat me ma me nog een dagje thuis laat ofzo..
en anders kan ik morgen mar niet uitslapen ik ga tot uiterlijk 10 over 12 jaar school hoor
en ik ga niet me hw maken... daahaaag![]()
tot morgen sgatjesss
ja dat zijn jullie
Jasia schreef:Oei da's inderdaad eng!Vooral als het al donker is
Roma_4ever schreef:ben zo geschrokken net he![]()
mijn moeder haalde ff iets van buiten doet de deur open , en het volgende moment vliegt onze kat(die niet buitenkomt omdat we aan een weg wonen) de deur uit en zie ik hem de bocht om rennen![]()
ik er rustig achteraan (rennen maak je hem alleen maar banger mee) en kijken waar ie was zie ik hem helemaal bevend plat langs de weg liggengelukkig bleef ie liggen en kon ik hem meenemen.
maar pfffoe de schrik zit er best wel in zeg
HAFxGEK schreef:Roma_4ever schreef:ben zo geschrokken net he![]()
mijn moeder haalde ff iets van buiten doet de deur open , en het volgende moment vliegt onze kat(die niet buitenkomt omdat we aan een weg wonen) de deur uit en zie ik hem de bocht om rennen![]()
ik er rustig achteraan (rennen maak je hem alleen maar banger mee) en kijken waar ie was zie ik hem helemaal bevend plat langs de weg liggengelukkig bleef ie liggen en kon ik hem meenemen.
maar pfffoe de schrik zit er best wel in zeg
pfoeverder niks gebeurd??