Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:
SmeeJ schreef:
Niet op me houdng lette
SmeeJ schreef:Uhu
Dat wil anders niet echtWant haar buik is veelste dik
Anseltje schreef:En trouwens met zo'n buik is het slecht voor het zadel om dan te rijden, en tevens ook voor haar rug
Anseltje schreef:En trouwens met zo'n buik is het slecht voor het zadel om dan te rijden, en tevens ook voor haar rug
SmeeJ schreef:Het ligt opzich wel goed hoorMaar het komt gewoon daardat ze nu ene dikke buik heeft en schuift het soms.
Maar ik ben erna even afgestapt en heb het goed gedaan en toen bleef het opzich wel
Monica_86 schreef:SmeeJ schreef:Het ligt opzich wel goed hoorMaar het komt gewoon daardat ze nu ene dikke buik heeft en schuift het soms.
Maar ik ben erna even afgestapt en heb het goed gedaan en toen bleef het opzich wel
is ook niet goed hoor om met zo'n dikke met zadel te gaan rijden, niet alleen voor het zadel maar ook voor het paard
SmeeJ schreef:ik rijd nu ook niet intensief, alleen stappen en af entoe 1 of 2 kleine drafjes.
Ik zal er de volgende keer eens naar kijken.
Anseltje schreef:Ga gewoon lekker zonder zadel esmee!
voor je paard beter, en voor jou evenwicht en spieren kweken meid!
SmeeJ schreef:Anseltje schreef:En trouwens met zo'n buik is het slecht voor het zadel om dan te rijden, en tevens ook voor haar rug
Het ligt opzich wel goed hoorMaar het komt gewoon daardat ze nu ene dikke buik heeft en schuift het soms.
Monica_86 schreef:SmeeJ schreef:ik rijd nu ook niet intensief, alleen stappen en af entoe 1 of 2 kleine drafjes.
Ik zal er de volgende keer eens naar kijken.
zitten blijven lukt wel hoor met zo'n buik
SmeeJ schreef:Anseltje schreef:Ga gewoon lekker zonder zadel esmee!
voor je paard beter, en voor jou evenwicht en spieren kweken meid!
Ik ga de volgende keer eens proberen, Of ze het er mee eens is![]()
dlientjuh schreef:wat is nou het probleem?
het zadel ligt zo slecht nog niet
en ze rijd er niet elke dag mee
en bovendien is ze drachtig
dat dikke gaat er daarna weer af..
heb je een foto van madelief met zadel dat ze niet drachtig is?