Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
stanley had op het einde van de rit door dat we bijna weer bij de locatie waren, dus vond hij nodig om sneller te stappen.. De meiden die met mij mee waren die hafjes bleven rustig stappen, dus hun hadden keurig 60 als hartslag, waardoor 1 van de damens 1e werdt. Maar ik kreeg wel een compliment van de damens dat als ik ze niet zo op sleep touw had genomen, dus omdat we stanleys tempo aanhielden. En dat was gas er op haha. Dan hadden hun vele malen langer over de rit gedaan.
ben echt verliefd!
??
!! Heeft een shetje ooit bij ons gehad en die had toen zandkoliek kan echt zo erg zijn! Heel erg schrikke!
??
.
EN ook van het haflingerweekend super!
.
..
Veel moeten longeren, grondwerken, stappen en wandelen wat zodra ik meer wilde werd ik misselijk. Gelukkig gaat dit sinds deze week wat beter. Hij is hierdoor wel wat aangekomen
.. Rijden met me dressuurzadel gaat hierdoor ook een stuk minder. Gelukkig hebben we ook een westernzadel dus hebben we die maar weer uit de kast gehaald en ja die past nog prima en norwin vind het geweldig weer even lekker crossen en in western stijl
!! Voel me een stuk zekerder ivm de zwangerschap om in het westernzadel te zitten dus dat komt mooi uit die blijft voorlopig erin!

Ik ga zo even een kijkje nemen in je topic. Wat lief ook van Heidi!
Ga je nog meedoen met de Pink Ride sponsorrit? Ik heb me inmiddels opgegeven.
Wat een leuk nieuws zeg! Wel vervelend dat je je zo naar voelt. Hoofdstel is ook leuk trouwens! Vind westerntuig erg gaaf staan op een Haflinger.Westhof schreef:Fijn dat Dutchie zo goed reageerde op het hoofdstel Mignonne!
Fijn dat het goed gaat ChristaIk ga zo even een kijkje nemen in je topic. Wat lief ook van Heidi!
Jammer van het terrein Willeke. Wel fijn dat het gisteren beter ging. Die endurance clinic klinkt ook leuk zegGa je nog meedoen met de Pink Ride sponsorrit? Ik heb me inmiddels opgegeven.
Gefeliciteerd met je zwangerschap RomyWat een leuk nieuws zeg! Wel vervelend dat je je zo naar voelt. Hoofdstel is ook leuk trouwens! Vind westerntuig erg gaaf staan op een Haflinger.
Ik heb een Rambo Micklem Competition voor Wes. Erg fijn hoofdstel! Zou wel een full bestellen, want ze vallen klein.

)
) werd de reader erg misselijk, Sieta is misselijk geweest van medicijnen. Dat kan wel zo geweest zijn in de tijd dat ze mok had wat naar binnen was geslagen en verschillende medicatie had voor darmen.

Citaat:Hoe werkt een fotoreading?
Voor velen is dit een ongrijpbaar iets. Wat ik absoluut begrijp. Wanneer dit nieuw is voor je zul je wellicht wat sceptisch zijn.
Ik ga op een telepathisch, intuïtieve wijze in contact met de energie van de persoon of het dier op de foto. Deze kan in leven of overleden zijn.
Er komen direct dingen door. Ook zal ik in mijn lichaam ervaren waar bijvoorbeeld het dier of de persoon last van heeft of had.
Ik zal een voorbeeld geven.
Toen ik vandaag in contact was met een paard voelde ik mijn linkerzijde van mijn lichaam. Dat zeg ik dan ook en ervaar op dat moment dat buiging voor het dier zeer lastig is. Zowel naar links als naar rechts. Toen ik dat zei bevestigde de ruiter/eigenaar van het paard dat.
Westhof schreef:Wes heeft normaal gesproken ook maat cob, zowel in hoofdstellen als halsters. In de Rambo heeft hij toch echt maat full. Vooral de keelriem valt in verhouding erg krap. Frontriem daarentegen weer niet, maar je zou er zelf een andere frontriem aan kunnen maken.
Zo'n bontje voor op het zadel zit echt zo lekker 

Ik had 'm ook gezien toen ik op zoek was naar een hoofdstel, maar heb uiteindelijk toch eentje via internet gekocht 

heel apart die reader zeg! Hoop dat je er wat aan hebt en dat de aloe helpt! Wij gebruiken het zelf veel en t is erg fijn spul! Wij hebben bij de paarde ook noni (volgens mij heet dat zo) gebruikt.
! Waar heb jij een hoofdstel gekocht? Vond dat ze bij kramer veel leuke hadden maar niet veel wat matcht bij mijn zadel. Zadel is een equiflex. 

! Marktplaats is alleen alles zo ver weg en ben dan bang als het niet past dat ik ermee zit en het niet terug kan sturen.