Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Westhof schreef:Fijn dat Dutchie zo goed reageerde op het hoofdstel Mignonne!
Fijn dat het goed gaat ChristaIk ga zo even een kijkje nemen in je topic. Wat lief ook van Heidi!
Jammer van het terrein Willeke. Wel fijn dat het gisteren beter ging. Die endurance clinic klinkt ook leuk zegGa je nog meedoen met de Pink Ride sponsorrit? Ik heb me inmiddels opgegeven.
Gefeliciteerd met je zwangerschap RomyWat een leuk nieuws zeg! Wel vervelend dat je je zo naar voelt. Hoofdstel is ook leuk trouwens! Vind westerntuig erg gaaf staan op een Haflinger.
Ik heb een Rambo Micklem Competition voor Wes. Erg fijn hoofdstel! Zou wel een full bestellen, want ze vallen klein.
Citaat:Hoe werkt een fotoreading?
Voor velen is dit een ongrijpbaar iets. Wat ik absoluut begrijp. Wanneer dit nieuw is voor je zul je wellicht wat sceptisch zijn.
Ik ga op een telepathisch, intuïtieve wijze in contact met de energie van de persoon of het dier op de foto. Deze kan in leven of overleden zijn.
Er komen direct dingen door. Ook zal ik in mijn lichaam ervaren waar bijvoorbeeld het dier of de persoon last van heeft of had.
Ik zal een voorbeeld geven.
Toen ik vandaag in contact was met een paard voelde ik mijn linkerzijde van mijn lichaam. Dat zeg ik dan ook en ervaar op dat moment dat buiging voor het dier zeer lastig is. Zowel naar links als naar rechts. Toen ik dat zei bevestigde de ruiter/eigenaar van het paard dat.
Westhof schreef:Wes heeft normaal gesproken ook maat cob, zowel in hoofdstellen als halsters. In de Rambo heeft hij toch echt maat full. Vooral de keelriem valt in verhouding erg krap. Frontriem daarentegen weer niet, maar je zou er zelf een andere frontriem aan kunnen maken.