Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:Moet ik niet doen.. Val ik weer in mijn diepe put..
jah indd![]()
heb je nog gehoord van dat meisje van 19 die in groningen die vermoord is in dr eigen huis?
Nee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:Moet ik niet doen.. Val ik weer in mijn diepe put..
jah indd![]()
heb je nog gehoord van dat meisje van 19 die in groningen die vermoord is in dr eigen huis?
Kyrseltje schreef:Trouwens, er kwam net een koets langs, met friezen dr voor. Maar die friezen hadden peesbeschermers bij hun achter benen.. Kan dat
Kyrseltje schreef:Nee![]()
Wt dan
Kyrseltje schreef:Hallo Dorien en Anne.
Anseltje schreef:Kyrseltje schreef:Trouwens, er kwam net een koets langs, met friezen dr voor. Maar die friezen hadden peesbeschermers bij hun achter benen.. Kan dat
Ja dat kan, dan doen meerdere mensen..
Maar je kan er ook strijklappen aandoen. Maakt niet uit, maar peesbeschermers heeft evenveel bescherming als strijkjes.
Oja, pa is beetje ziek.. En hij kijkt ff hoe hij zich vnaaf voelt, als het wat beter gaat kunnen we jou wel ophalen. Maar dat horen we vnaaf!
Anseltje schreef:Hoh
Arme meid!
Heb het kippevel op mn rug en benen staan, helemaal toen ik die fotos zag..
Dat zoiets haar is overkomen
Géén woorden voor!!
Monica_86 schreef:Nou mensen ik ga ff iets nuttigs doen denk ik
Monica_86 schreef:Anseltje schreef:Hoh
Arme meid!
Heb het kippevel op mn rug en benen staan, helemaal toen ik die fotos zag..
Dat zoiets haar is overkomen
Géén woorden voor!!
jah had ik ook... kom elke dag langs haar huis onderweg naar school
Kyrseltje schreef:Monica_86 schreef:Nou mensen ik ga ff iets nuttigs doen denk ik
Ik ook..
Doeg
Kyrseltje schreef:Ich auch
Anseltje schreef:Kyrseltje schreef:Ich auch
eindelijk leven
Anseltje schreef:Ik ws kamer opruimn voor Madama la Kyrene!
Want die moest zo nodig bij mij slapen
Anseltje schreef:Ik heb fototje van floris op mn mobiel gezet
Anseltje schreef:heb je mms op jouw mobiel..