,Tamara/Apollo, Balen dat je Vesta niet kan houden, wel begrijpelijk.
Claudia, Zo die is knap ja
.Romary, Welkom, wat een drukte en geluk met de 5 gouden pony's!
Ninke, Mooi dekje!
Fijn dat Sieta het naar haar zin heeft! Top.
Mignonne, Wat fijn dat het laden toch gelukt is. En wat een mooie foto
.ButterflyVIP, Leuk leuk!
Tamara/Wes, Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.
Fijn dat Wes braaf was bij de hoefsmid.
Gave dekjes
.Juliette, Wat fijn zeg! Wat een leuk beestje.
Gezellig dat je toch nog blijft meelezen in het topic!
Fu_Qi: Welkom!
Lang geleden dat ik iets van me heb laten horen
. Maar ik ben er nog. Hier gaat ook alles z'n gangetje. Druk met school, werken, Heidie en autorijlessen
. Maar wel super leuk allemaal.Na de vakantie heb ik Heidie weer wat opgepakt met het serieuzere rijden
. Ging echt super goed, de 'vakantie' is voor ons beiden wel even goed geweest denk ik, ze is veel fijner, vlotter en ze zet zich echt helemaal in. Alleen verloor ze vorige week een van haar ijzers, dus nu staat ze weer even stil
. Maar volgens mij vindt ze het geen probleem. Morgen komt de smid weer, en gaan we weer lekker aan de slag. En in oktober weer eens een wedstrijdje rijden
En zoals het nu lijkt ben ik zaterdag ook op Horse Event. Hoef niet te werken, en een vriendin heeft kaarten gewonnen
.
Hoop dat de dekjes morgen binnen komen.
Leuk, een Haflinger uit de W-lijn! Die van mij komt ook uit de W-lijn. Heb je wat meer info over je pony? Ben wel benieuwd

Dus mevrouw staat nu op een klein kaalgevreten stukkie tot ze weer mooi dun is

Heb me ingehouden en alleen wat touwhalster teugels gekocht
dan lig ik nog te slapen 
Fijn dat ze er zo snel bij waren. Kan me voorstellen dat je jezelf in zo'n situatie inderdaad machteloos kunt voelen. Fijn dat ze de nacht goed door is gekomen en dat het weer wat beter gaat!