Tirza loopt hier wel lekker op het land, anders moet ze alleen binnen staan, dat is alleen maar een bult stress voor haar. Scheelt ons land is goed kaal, dus dik word ze er niet van! Onze keuring begint om half tien. Zal een ochtendprogramma worden, want er zijn de helft minder paarden dan vorig jaar. (en dan viel het me nog mee dat er nog zoveel paarden waren!) Morgen nog maar een keer door de voorwas, en dan vrijdag de eindschoonmaak. Zondag hebben we al even de beentjes opgeschoren ed, dus t meeste werk is inmiddels al wel gedaan! Vanaaf moeten we eerst weer in t hooi, komen aardig wat pakjes gok ik zo! Nu eerst maar weer eens even op het werk kijken!
Er wordt voor zaterdag mooi weer verwacht, niet te warm en droog, ideaal voor een keuring.
Ik heb vanochtend op de wei gereden, ging fijn! Een enkele hoest, haar gangbare hoestje zeg maar. We hadden een fan: in het land van de buren lopen 2 friese merries met 2 hengst veulentjes. Eén van de veulentjes was steeds naar Iris aan het hinniken, zó schattig!
Ik zou visite krijgen die smste dat ze niet kwamen beide diaree dus had lekker geheel vrij Heb lekker de kapper gebeld en ben weer blond.. daarna even langs Leen Bakker en heb ik een tuinset gekocht dus die moeten we gaan halen. Ruim 800 euro voordeel.. ja dan doe ik niet moeilijk hahahahaha
Wat alweer een heerlijk weertje. Daar fleur je gewoon van op.
Gisteren ben ik lekker 2 uurtjes eerder van het werk weg gegaan. Even met Storm gereden, maar we vonden het allebei erg warm haha. Lekker om half zeven op de bank gaan hangen. Was ik even aan toe. Heb de foto's van zaterdag ook gehad dus hoop vanavond nog een topic te kunnen maken. Zitten echt hele leuke tussen. Vanavond Storm even aan de pessoa. Is alweer een tijdje geleden dus mag wel weer eens.
Morgen lekker vrij. Moet wel vroeg op want auto moet voor apk. Hoop dat het me niet te veel gaat kosten, want de afgelopen 2 jaar was is duur genoeg haha.
En wit maken van de staart: als het echt heel erg was, gebruikte ik wel eens Vanish met lauwwarm water. Wel goed naspoelen met conditioner. Maar de staart was dan spierwit
Jim geneest goed. Alle krammen zitten er nog in achter en voor is mooi dicht, korstje komt er al af. Dus ben benieuwd morgen. Hij loopt goed, dus dat is wel prettig.
Ik was de (witte) staarten met Cowboy Magic. Daar wordt Athos zijn staart spierwit van (en zijn manen ) Maar echt héél smerig, laat ik het nooit worden.
Die spray gebruik ik ook. Jim zijn staart is nooit zo vies gelukkig. Ik heb een schimmel verzorgt dat echt een smeerkees was. En daar werkte de simpele dingen echt niet meer Ik heb voor Jim ook de witte paarden shampoo van Oster. Dure fles, maar ik doe er echt een eeuwigheid mee. Is super spul!
gewoon biotex wassen. en cowboy magix boor anti klit
wouke
Geplaatst: 10-07-13 12:02
Ik heb cowboy magic nog nooit gebruikt. Gebruik alleen ossegalzeep en dit werkt goed, alleen een poosje inlaten trekken. Mijn schimmel werd er mooi schoon van. Was alleen tijdelijk.
Wat fijn dat Jim goed geneest en goed loopt.
Mijn jongste en oudste dochter hebben les, Wouke vind dat niet erg is volgens mij graag aan het werk en gaat graag mee.
Vandaag is de trailer bij de garage, pas geleden er een gekocht. Het licht deed als de combinatie stilstond. Toen we weg reden was alles uit. De trailer hadden we zo gekocht is toch wel balen maar voor de rest is het een nette trailer. Nu zoeken ze uit of het aan de trailer ligt of aan de auto.
hoi haflingerbokkers.. ik heb hier geloof ik ook al eens wat gezet. en lees af en toe mee maar heb het druk dus reageer nooit. maar ik wil hier toch een oproepje doen..onder de haflinger mensen.
Door een relatiebreuk ben ik genoodzaakt met spoed enkele paarden van mij weg te doen. Zo ook mijn haflinger. Ze stond al te koop, maar er zit nu dan ook echt wel haast achter.