Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
shilady schreef:Maarja vind het altijd zo suf om te lezen spoed hier spoed daar voor ... mag het dier zo opgehaalt worden
Meestal voel je het toch wel aankomen als je financieel wat tegen slag krijg...
of het valt uiteindelijk gewoon tegen dat je niet veel kan met een veulen en beseffen ze toch dat ze iets willen om op te rijden ... Zelfde met al die jonge meiden die een shetje kopen jaartje later zie ik ze weer hier op bokt tk staan omdat ze toch iets willen om te rijden of omdat de kosten toch bestwel hoog zijn...
shilady schreef:Tja ik weet niet vind er altijd een naar bijsmaakje aan zitten aan die spoed gevallen ...
Maarja mocht ze er einde vd maand nog staan bespreek ik het eventjes met vriend en mag zou ze hier lekker wat mogen scharrelen met jade en daarna rustig is kijken naar een goed huisje
zou zonde zijn als zoon diertje in de worst moet..
horsii schreef:hahha ik heb gelukkig nog nooit gaatjes gehad oid. hoop nu ook niet.
wel een x eerder van mn voortand stukje afgebroken, nieuw stukje opzetten deed toen wel zeer haha.
maar dat stukje is er nu dus af en van mn andere tand ook stukje.
verder kom ik er alleen maar voor controles
bijna 19 en gelukkig nog nooit een gaatje gehad hhaha
Marlis schreef:Hahaha
Ik heb jullie hulp nodig haha.
Vrijdag ga ik met mn zus, vriendin en zus der vriend naar een carnavals show/feest in eindhoven nu wouden we eigenlijk wel verkleed. Maar geen zin om een duur pakje te kopen of iets...
Nu dacht ik een inco broekje(luier) van mijn oma aan doen met een legging of huidkleurige pany, simpel shirtje, slabbetje om, een extra grote speen en staartjes op t hoofd.... Wat vinden jullie kan dat ?