Liiisaaa schreef:Veel plezier vanavond!Haha ik denk niet dat ze een lang leven houden bij de paarden!
hoebedoel dat ze lang leven houden bij de paarden
? Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Of in ieder geval, die zijn niet erg lang mooi denk ik dat ze bedoeld. Zal ook wel werk zijn ze mooi te houden. 

Blijft toch niet langer dan 1 dag zitten bij mij!
Maar nu heb ik vaak ook niet zoveel boeiends erop.

Maar weet niet zeker eigenlijk..
Volgens mij wel!
? 
leuke foto Doranka 

ga ik ook zo ff doen..
Krijgt er wel leuke foto's van
en er ligt nu zoveel dat Marena geen last meer heeft van bevroren bobbels op de grond 
Alleen de geschoren haffies en een pension kwpn'er staan nu 's nachts binnen.
Ik had afgelopen donderdag Angelina mee naar de manege, Marena stond echt sneu te kijken toen ik Angi pakte ipv haar.. Ze snapte er maar niks van..
Mooi. en die deken!! DIE WIL IK OOK!! Die is gaaf man!!
dat halster is vet Nessie 

mooie kerst Donna 

erg mooi )

Wahida zoekt melkbar tussen de voorbenen
leuke filmpjes 
hoop dat het goed gaat..*

idd gewoon in stap en lekker loswerken. Ze vond het heerlijk weer te lopen 
)
leuke bewerking Lisa 

! Foto's moet je nog wel even laten zien natuurlijk van in de sneeuw. Heb je nog nooit gesprongen?? Ook fijn dat je vandaag wat kon dressuren in de bak en dat ook goed ging
. En bedankt over de foto (Geen idee welke foto, ik denk zo Wolder op het strand of niet uit mijn voorstelstukje) .
! Ik had laatst zoiets; was met een vriendin naar de new kids, allemaal jongens daar, komt net de persoon binnen die verteld hoelang de film duurt.. gaat mijn mobiel af; wannabe van de spice girls.. Oooh wat werden wij bekeken ik kon het ding ook nergens vinden