Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jasia schreef:Nou je hebt dubbelgebroken bitjes met in het midden een dik stukje maar je hebt ook met een dun stukje.. En ik wil weten wat het verschil is qua inwerking..
Maar ik ga ff eten![]()
biancailona schreef:ik heb een myler bit level 1
TjelleBieb schreef:
Net me haartjes gestijld, nu even plassen, peukie roken en om 5min. voor 7 naar buiten met Leon.
Hoe is het hier ja?
Anseltje schreef:Haa Tjellie
Met mij wel goed, maar heb het koudMorgen gelukkig geen engels pw ivm staking
Lous schreef:Ach maar 1 onvoldoende en het eerste rapport van het jaar, dus dat is nog op te halen![]()
Ik ga ook weer even verder. Werkstuk op mijn stick zetten, verder met de was en mijn band nog even plakken.
TjelleBieb schreef:Anseltje schreef:Haa Tjellie
Tsjonge jonge, wat een geluk.
Ik heb samen met een klasgenootje afgesproken, aanstaande maandag allemaal blaadjes uit te printen met daarop 'A.S. DONDERDAG STAKING @ SCHOOLPLEIN HORIZON, 11.00uur.'
Dinsdag&woensdag stage, en dan donderdag staking.
Zelfs gefixt, goed hé.
Als 1 groep gaat, komt de volgende ook wel.
Btw, vandaag hadden we een mini-staking in de klas, we hadden les, en iedereen staan en met hun hand op hun hart, vet vals het volkslied zingen, en daarna vet beat erin en schreeuwen jongen.
TjelleBieb schreef:Anseltje schreef:Haa Tjellie
Tsjonge jonge, wat een geluk.
Ik heb samen met een klasgenootje afgesproken, aanstaande maandag allemaal blaadjes uit te printen met daarop 'A.S. DONDERDAG STAKING @ SCHOOLPLEIN HORIZON, 11.00uur.'
Dinsdag&woensdag stage, en dan donderdag staking.
Zelfs gefixt, goed hé.
Als 1 groep gaat, komt de volgende ook wel.
Btw, vandaag hadden we een mini-staking in de klas, we hadden les, en iedereen staan en met hun hand op hun hart, vet vals het volkslied zingen, en daarna vet beat erin en schreeuwen jongen.
kekaro schreef:haahahahahaha niet zooo heeeel erg slim hihihihi