Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ach rondje springen met Wolder kan ook geen kwaad, alleen met Goldy is het wat makkelijker, maar daar is die crosstraining dan weer niet zo'n uitdaging voor waarschijnlijk. 
Kan hij de bergpony van dichtbij zien!
Met Goldy kan ik ook gewoon springen en crosstrainingen rijden tussen de paarden, voor Wolder is dat nog wat hoog gegrepen. 

Vorig jaar zou ik in L'voorde mee doen.. Maarja toen gebeurde dit http://www.youtube.com/watch?v=X3SqdEscurU dus dat ging helaas niet door.

Maar tegen de tijd dat ik L2 ben met evt andere pony, ben ik denk ik al bijna 18 en aangezien ik liever met Nib wil springen.. Dan is hij ook al weer ouder dus weet niet of dat hem ooit gaat worden!

Op de laatste foto vind ik haar toch het knapst! 
Maarja voorlopig toch ook te druk met shows om alles te combineren!

Nib zoekt altijd heel erg en zolang ik hem maar aanmoedig komen we ook het parcours wel door! 
Maar voor Goldy is het nog steeds overgang galop -> stap oefenen voordat we verder gaan naar de M2.
Stuk verzorger die manen die ze eerst had lijken aardig doods. 
Omdat ze toen ze zo lang waren heel dun waren, nu heeft ze een mooie volle bos!
Natuurlijk zou het het mooiste zijn als ze, ze zolang krijgt als op die foto maar zo vol als nu! 
Ja ach, tussenstop is ook niet verkeerd toch?
Aan haar draf zou het vast niet liggen, die is echt geweldig! Liiisaaa schreef:Fijn dat hij goed reageerde Jody!Wees blij dat hij niet zoveel gegroeid is, scheelt weer haha!
Trouwens ik had laatst een site waar ik de cross-in had gevonden, zou hem nog even voor je zoeken!
?
Maar ze dramt nogal in die overgang terug
En verder moet alles gewoon beter kunnen

Weet niet of jou kleur erbij zit natuurlijk! 
Haha ik denk niet dat ze een lang leven houden bij de paarden!