kekaro schreef:ow dat was dus antwoord op tjels,
deken scheerprobleem....geen flauw idee !
Huh?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kekaro schreef:ow dat was dus antwoord op tjels,
TjelleBieb schreef:kekaro schreef:ow dat was dus antwoord op tjels,
Huh?
suusiejj schreef:kyrtjj schreef:
ik vind van wel, het is net een beertje wat probeerde te evelueren in een pony![]()
geintje hoor
ik vind dat hij er iets te dik in zit
maar het weer is ook raar.
als je hem al scheert heeft ie zeker weten deken(s) nodig
asra heeft een regendeken, ademend en zijn vacht minderd al mooi(was iets later met de regendeken kopen en as iets eerder met zn vacht)
maja nu was asra niet zo harig
nadeel van scheren is , je moet blijven scheren een jaar later zijn de haren nog dikker enz
misschien deken een betere oplossing al ben je daar vrij laat mee zeg maar
en eens een deken moet het eigenlijk ook altijd al vind ik dat in de zomer bij een hafje overbodig..
dus conclussie misschien slim misschien niet
ligt aan je eigen of jij elk jaar wil scheren of optijd dekens op doen..
en hij staat wel buiten en je weet niet hoe koud hij het s'nachts heeft
ik vind het moeilijk
gehge dat is FLoris het beruchte bokt beertjemaar hij had vanaf uuuuuuuh.. ff denken.. bnja weet ik niet meer,, maar niet laat een deken opgekregen.. Maar hij werd bij instructrice toen zij hem reed altijd wel geschoren... Maar met rijden is hij nu zoo onwijs snel bezweet.. en buitenadem..
kekaro schreef:mijn inderdaad uitroep was antwoord op kouw: "flikkers"
daarna kwam reactie op scheerprobleem van floris, maar ik zag dus ook te laat dat hij snachts al binnen staat...
dan zou ik hem persoonlijk scheren en goed in de dekens zetten!
het weer is ook zo raar.....
suusiejj]
[quote="kyrtjj schreef:
gehge dat is FLoris het beruchte bokt beertjemaar hij had vanaf uuuuuuuh.. ff denken.. bnja weet ik niet meer,, maar niet laat een deken opgekregen.. Maar hij werd bij instructrice toen zij hem reed altijd wel geschoren... Maar met rijden is hij nu zoo onwijs snel bezweet.. en buitenadem..
kekaro schreef:ik word gek van bokt.....ik druk op vernieuwen, geen nieuwe berichten erbij, ik plaats een berichtje 20 nieuwe berichten ertussen...
nahja, trekt wel weer bij denk/hoop ik