lotteluvah schreef:Dan moet ik je verlaten
NEEEEEEEE!

Wacht dan ff als deze bel hierop school is gegaan, want dan moet ik ook van de pc af.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Dan moet ik je verlaten
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:Ik wil jou deze niet eens aandoen verschrikkelijk sloom ding..
Alsof demijne thuis niet sloom is
lotteluvah schreef:
ghehe vast niet zo erg al die van mij
lotteluvah schreef:Vandaag gaan ze es met jou mee..
slommeeertdd
lotteluvah schreef:ehm firguren laten rijden, veel overgangen enzo. Is ook goed voor dol en marriet. Ik zou niet gaan springe verknal je toch wel wat mee denk ik.. Laat ze eers mooi rustig die overgangen kunnen rijden.. En gewoon figuren , slangevoltes enzo. Laat ze dan stevig op de bocht aan rijden en in het midden wat terug rijden en stevig de bocht weer om.. Gaan de kontjes van dol en mat ook dr mooi van onder..En gebroken lijnen, afwenden, voltes vergroten en verkleinen enzo..
![]()
weet ik et..
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:ehm firguren laten rijden, veel overgangen enzo. Is ook goed voor dol en marriet. Ik zou niet gaan springe verknal je toch wel wat mee denk ik.. Laat ze eers mooi rustig die overgangen kunnen rijden.. En gewoon figuren , slangevoltes enzo. Laat ze dan stevig op de bocht aan rijden en in het midden wat terug rijden en stevig de bocht weer om.. Gaan de kontjes van dol en mat ook dr mooi van onder..En gebroken lijnen, afwenden, voltes vergroten en verkleinen enzo..
![]()
weet ik et..
Ehm, zoveel figuren kan je bij ons in de bak niet maken
Het is zegmaar.. een weiland.. en dan 2 voltes aan elkaar.. aan hoefslagen uitgegraaft
lotteluvah schreef:Nou dan maar heuveltje af en op..
TjelleBieb schreef:Dus, je kan alleen maar Voltes maken, van handverandere (bochten zijn ook best scherp maar de beeste zijn gewend om d'r in te rijden, doen ze al 8jr. )
Ehmm.. ik kan ze wel veel overgangen late rijde
Was ik zoiezo al van plan