Goede morgen iedereen!! Gister avond nog mail gehad van die eventuele stage plaats... Niet aangenomen, directie heeft besloten dat ze geen plaats hebben voor stagairs.. :S Heel apart maargoed.. En ik had mn mobiel vorige week besteld,ook n mailtje van gehad.. Niet meer leverbaar, dus ik ga hem nu ergens anders bestellen *zucht* Gaat lekker dus.. xD
ohh wat gaaf, is het ook een haflinger? jij hebt geluk jij moet nog een lang dagje wachten ik nog 3 weken als het goed gaat.. dat word echt pure verveling haha! maar we gaan tussendoor nog wel een paar keer kijken en we gaan ook naar de opendag daar op 3 april.
ja klopt, ik heb een stukje vergeten te lezen! heb hem nog in het echt gezien en even geaaid hij is gaver dan op de foto, dat is trouwens de opa van de mijne en wirbelstein (zijn zoon). is de volle oom van hem. zijn moeder is tirana van de haflingerborg.
Sorry nog niet bijgelezen.. Even snel wat laten horen.
Gisteren zijn er 2 veulens van Nib geboren!
Een merrie, Kai. En een hengst Amazing Nevel, vrij zeldzaam bij Nib aangezien hij nog maar 3 zonen heeft. Alleen het trieste nieuws is dat Amazing Nevel is overleden, merrie was ook al vrij oud..
Minder van die merrie Ik ga even een fototje plaatsen van mijn nieuwe aanwinst die MORGEN komt Oehh.. Ik ga vandavond vroeg slapen, hihi, als ik al in slaap kan vallen