Ze heeft dik 1 meter en 5 cm gesprongen

Morgen hebben we hier dichtbij Concour Hippique en later hebben we hier in het dorp feest.. denk het dus niet dat ik morgen online kom.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
monique1983 schreef:jeetje mm denk dat daims wel en trailer training kan gebruiken voor zijn verjaardagwant is echt vervelend want als je wat heb kan je nooit met en normale trailer hem weg brengen
monique1983 schreef:haha ja idd makkelijk in onderhoud he
na tegen de tijd dat ik ech tniet meer kan rijden ja dan gaan we mischien eens denken over menen haha maar zolang me gezondheid het toe laat rij ik nog gewoon zo nu en dan
muppetmayo schreef:monique1983 schreef:jeetje mm denk dat daims wel en trailer training kan gebruiken voor zijn verjaardagwant is echt vervelend want als je wat heb kan je nooit met en normale trailer hem weg brengen
Het probleem is dus dat dat nie kan... Hij loopt er zo op, en blijft braaf staan. totdat je dus wegloopt en gaat rijden...
En daar kunnen ze niet op trainen helaas...
monique1983 schreef:maar als ie er instaat en je staat stil doet ie niks pas echt als je gaat rijden hmmm apart paard maar ja hoe leer je hem dat het goed is normaal zou je zeggen stukje na voorn en stopen bij hem kijken maar ja dat worden dan hele kleine stukjes
muppetmayo schreef:monique1983 schreef:jeetje mm denk dat daims wel en trailer training kan gebruiken voor zijn verjaardagwant is echt vervelend want als je wat heb kan je nooit met en normale trailer hem weg brengen
Het probleem is dus dat dat nie kan... Hij loopt er zo op, en blijft braaf staan. totdat je dus wegloopt en gaat rijden...
En daar kunnen ze niet op trainen helaas...