; zelfde koppie, en ook zlefde leeftijd ongeveer..en dees is ook heel erg leuk
http://link.marktplaats.nl/136333478
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
; zelfde koppie, en ook zlefde leeftijd ongeveer..
.

[ me zusje ] , dus ik denk opzich wel dat ze hem aankan, ze rijd ook een pittige arabier op de manege, en is van zichzelf helemaal niet bang voor paarden/pony's , _karin_ schreef:Mijn macaroni is helemaal niet lekker meer.
Had ook wel een heel groot bord maarja. Heb het met liefde bereid en wil het ook niet weggooien.
ik eb een broodje kaas _karin_ schreef:Jaa het is er maar één en di emoet ik de komende maandne ook rijden maar dat heb ik nog nooit eerder gedaan e nik wil niet dat het fout gaat op mijn debuut.![]()

_karin_ schreef:Hoe denken je ouders er trouwens over Naomi?
maar ik weet wel hoe het allemaal is, z'n pony is niet alleenmaar leuk om te kopen,, maar je moet ook geld hebben voor onverwachte dingen, en dieren arts enzo, dus weet opzich wel dat je veel geld nodig heb , dus word heeel lang sparne, [ en dan zou die pony die me zusje zo leuk vind al weg zijn.. vhad em een paar week terug al gezien en toen vond ik hem ook al leuk
]
.
ik hou niet van italiaans eten, alleen de Tiramisu vind ik lekker. Pizza´s, Spaghetti, Macaroni etc eet ik liever niet