Nog niks gehorort van de Efteling, dus ga zo maar weer ff een brief schrijven, want heb geen telefoonnummer. Heb namelijk een sollicitaiebrief gestuurd om in het Eftelinghotel stage te lopen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:Tiso schreef:tong piercing wil ik ook:P... maar men vriend vind het niet zo:P
mijn moeder e mijn zus hebben het ook
haha het gaat er togh opm wat jij wil
Lous schreef:Ben er weer ff hoor. Ben vandaag nog op zoek gegaan naar meer stageplaatsen en heb op een hoop gerageerd, dus hoop dat ik snel langs mag komen voor een sollicitatie![]()
Nog niks gehorort van de Efteling, dus ga zo maar weer ff een brief schrijven, want heb geen telefoonnummer. Heb namelijk een sollicitaiebrief gestuurd om in het Eftelinghotel stage te lopen.
Tiso schreef:heb ook al twee in mijn wenkbrauw gehad
Lous schreef:Haha dit was echt leuk. Kreeg ik net al een telefoontje van iemand van een van de stage adressen waar ik een reactie naar gestuurd had![]()
5 september heb ik een gesprek, is een hostel in Amsterdam
Lous schreef:haha nieuwe pagina, nog 16 dagen dan hoor ik wanneer mijn beugel eruit mag
Lous schreef:Haha dit was echt leuk. Kreeg ik net al een telefoontje van iemand van een van de stage adressen waar ik een reactie naar gestuurd had![]()
5 september heb ik een gesprek, is een hostel in Amsterdam
suusiejj schreef:Tiso schreef:heb ook al twee in mijn wenkbrauw gehad
die groeien zo uit tog?
suusiejj schreef:Kyr super verslag, lees je zo doorheen,, klinkt allemaal erg leuk...
Tja boeren, ze zijn vermoeiend soms
Mooie foto's ook
suusiejj schreef:whahahahahahahaha met klompn? Lompe Gangsters
Lous schreef:Mijn broer had er ook twee in zijn wenkbrauw,maar vanwege werk en stage eruit gehaald en dicht laten groeien.
Tiso schreef:Kyrseltje: leuk verslag.. je hebt je er op zich lekker vermaakt
en hele mooie foto's vooral die van zons opgang en waterval..
Tiso schreef:de rijbroek?