[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mignonne2403

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 22:39

Hoe was het ringsteken Christa?
Wauw leuk dekje Tamara!! Staat wes vast super :)
Fijn dat je een eigen plek weer hebt!!

Jammer dat je hem moet verkopen Flurk! Vind hem echt prachtig! Komt vast wel goed met dat baasje :D

Lijkt me heel leuk, maar Dutchie is daar niet helemaal klaar voor haha, veel plezier alvast!

Ik kom net terug van 4 trainingsdagen parelli bij Eef veenstra, echt superveel geleerd samen met Dutchie! Ben blij dat ik er heen geweest ben, erg aardige mensen en super sfeer, Dutchie was ook wel blij daar geloof ik. Parelli gaan we zeker voortzetten!

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 15:10

Wat leuk zeg Mignonne :D Fijn dat het zo leuk en leerzaam was!

Vandaag lekker 2 uur naar buiten geweest met Wes. Hier in het bos ligt ook een soort kleine zandverstuiving. Heerlijk om even lekker los te gaan :D Zand is wel mul, dus het is best zwaar voor de paarden, maar wel goed voor de conditie :))

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 15:13

Gaaf!
Stiekem wat jaloers als ik dat zo zie, dat hebben wij niet in de omgeving.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 19:21

Westhof schreef:
Heerlijk zo'n rit Willeke :) Fijn ook dat je verhuisd bent!

Ik zag hem al te koop staan Flurk. Jammer, maar wel begrijpelijk. Hopelijk vindt hij snel een leuk nieuw baasje!

Zijn er hier nog meer mensen die meedoen aan de Pink Ride Sponsorrit 3 oktober 2015 in Ermelo? Ik wil meedoen met Wes en een stalgenootje met haar pony. Zou het wel leuk vinden om eventuele bekenden tegen te komen :)

Heb je er meer informatie over? En kunnen er ook paarden mee zonder ijzers ? Ik heb ooit een buitenrit gemaakt in Ermelo tijdens t haflingerweekend. Dit was niet zo suc6 ze hadden niet de beste paden genomen allemaal grit paden stan loopt op blote voeten dus hij vond dat niet zo heel leuk. Er waren toen ook menners mee en hadden volgens mij een menroute

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:57

Pagina 302
butterflyVIP: Welkom!
Mandarijn: Ik heb echt nog geen idee wat ik ermee wil doen.. Het is inderdaad zoals je zegt, te kostbaar voor mij om te dragen. En wat stoer dat je dat durft met je haar! :)

Pagina 303:

plutolover: 10 jaar! Zo he, gefeliciteerd :D
Tamara: Ach wat een lieve foto, hij kijkt ook zo leuk <3
Ninke: Oh leuk! Ging het rijden zonder zadel en hoofdstel goed?
Mignonne: Fijn dat je zadel nu beter zit :)
Tamara: Vind Scapa ook zo mooi <3
Mignonne: Gaaf, veel plezier!
Christa: Oh leuk ringsteken! Keek ik vroeger altijd naar, maar dan met een tractor en niet met een paard :+
Tamara: Oooh wat een leuk dekje!
Flurk: Wat jammer, hopelijk vind hij een lief baasje!

Pagina 304:
Mignonne: Fijn dat het een succes was!
Tamara: Gaaaaf! :wow: En met je nieuwe dekje natuurlijk <<)

Inmiddels terug van vakantie, gaat al wel wat beter met me. Heb van mijn broer nog voor mijn verjaardag een foto van Nevado en mij op canvas gekregen, zo blij mee!
Afbeelding

Ik heb vandaag het afscheidstopic gemaakt van Nevado, moet zeggen dat ik het best wel heel erg moeilijk vond.. :o [IM] The most painful goodbyes are the ones that are never said..

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 14:59

Hey,
ik heb het rijden met mijn haffie weer opgepakt ( eerst heb ik haar een tijdje met rust gelaten en af en toe een bosrit mee gemaakt). + leuke foto juliette!!

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 15:30

Leuk dekje Tamara!

Wat leuk Willeke! Gefeliciteerd :)

Flurk wat jammer dat je hem gaat verkopen!

Die rit lijkt me leuk Tamara, maar ik heb geen vervoer helaas -O-
Leuk filmpje!

Juliette, wat een prachtige foto <3 ik zal zo even in je topic reageren!

Leuk Zillionke!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 16:10

Heey meiden, Sorry dat ik jullie zo verwaarloost heb mag ik me hier weer melden?

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:22

Even een egopost van deze kant.

De dierenarts is vanmiddag weer geweest voor Spook.
Het opbouwen wilde niet zoals verwacht/gehoopt en een paar dagen nadat de fysio was geweest zag je het alweer teruggaan naar het oude.
Dierenarts zag ook dat het minder geworden was.

Diagnose is nu dat het neurologisch is, waar geen therapie voor is. Ik kan met d'r naar Utrecht voor een EMG, dan kunnen ze iets preciezer kijken waar het 'm in zit. Maar dat kost +- 5000 euro en dat heb ik zo niet liggen... En dan is er alsnog niks qua therapie.

Wat ie zei klopte met wat wij zagen en dachten waar het vandaan komt.
Ze mag niet meer dressuurmatig belast worden, dat kan ze in de achterhand niet aan. Dus geen wedstrijden meer, maar ook springen e.d is niet goed voor d'r.
Ik mag d'r wel recreatief rijden, als in eens per week op buitenrit. Maar zoals ze nu aangeeft is dat met de tijd even aanzien of dat gaat. Ze geeft nu ook aan een lange teugel aan ergens niet vooruit te 'kunnen'. En dat wil ik niet forceren.
Hij denkt niet dat ze nu pijn heeft als ze op de wei staat gelukkig.

Wie het precies wil weten mag een PB sturen, reageer er alleen niet gelijk op, moet het nog even laten bezinken.

Ben er best wel naar van. ;(

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:50

Nou dames het nieuwe baasje is gevonden.
Wervelwind gaat als winston door het leven want nieuwe baasje vond zijn naam te lang.
Hij heeft een mooi plekje gekregen op de veluwe en gaat als recreatie paardje verder zoals aangespannen als ohz. En in de toekomst komt hij misschien weer in de mensportAfbeelding
Afbeelding

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 21:15

Mandarijn schreef:
Even een egopost van deze kant.

De dierenarts is vanmiddag weer geweest voor Spook.
Het opbouwen wilde niet zoals verwacht/gehoopt en een paar dagen nadat de fysio was geweest zag je het alweer teruggaan naar het oude.
Dierenarts zag ook dat het minder geworden was.

Diagnose is nu dat het neurologisch is, waar geen therapie voor is. Ik kan met d'r naar Utrecht voor een EMG, dan kunnen ze iets preciezer kijken waar het 'm in zit. Maar dat kost +- 5000 euro en dat heb ik zo niet liggen... En dan is er alsnog niks qua therapie.

Wat ie zei klopte met wat wij zagen en dachten waar het vandaan komt.
Ze mag niet meer dressuurmatig belast worden, dat kan ze in de achterhand niet aan. Dus geen wedstrijden meer, maar ook springen e.d is niet goed voor d'r.
Ik mag d'r wel recreatief rijden, als in eens per week op buitenrit. Maar zoals ze nu aangeeft is dat met de tijd even aanzien of dat gaat. Ze geeft nu ook aan een lange teugel aan ergens niet vooruit te 'kunnen'. En dat wil ik niet forceren.
Hij denkt niet dat ze nu pijn heeft als ze op de wei staat gelukkig.

Wie het precies wil weten mag een PB sturen, reageer er alleen niet gelijk op, moet het nog even laten bezinken.

Ben er best wel naar van. ;(

He bah wat vervelend! Heel veel sterkte! :(:)

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 21:30

Jeetje dat is niet fijn zeg!'veel succes met je keuzes die je moet gaan maken...

Fijn dat hij een goed baasje heeft gevonden!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 22:22

Wat fijn dat hij een goed huisje heeft gevonden.

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 09:15

Tamara/Wes, Gaaf dekje!
Fijn dat de zadelmaker volgende week komt!
En leuk filmpje :D.
Willeke, Fijn dat je verhuisd bent!
Mignonne, Wat fijn dat je zoveel geleerd hebt :).
Juliette, Wat lief van je broer, erg mooi! En je topic is echt heel erg mooi geworden.
Zillionke, Leuk!
Claudia, Jeetje... Heel veel sterkte!
Flurk, Fijn dat ie een nieuw baasje heeft :)

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 12:40

Ik ben echt blij :D we gaan een trailer kopen! Kan dus met m op pad binnenkort :)

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 13:26

@mignonne, dutchie de deugniet :D
Goed dat je dan overstapt naar een andere tandarts, heb ik ook gedaan omdat ik niet tevreden was. Jammer dat je er niet bij kan zijn, is altijd wel interessant haha
Leuk dat je 4 dagen bent weggeweest en dat het leerzaam was :)
Ooeeeh leuk dat jullie een trailer gaan kopen, dat wil ik ook :D
Haha het viel wel mee hoor dat tuigloos ‘rijden’, ik heb alleen een rondje gestapt en ben er toen weer afgegaan :o
@westhof, hopelijk vind je een fijn en passend zadel, erg lastig altijd die zadels ..
Ik hou echt van scapa dekjes, hij is leuk! Nu nog een foto op Wes <3
Ik heb helaas geen vervoer dus ik kan niet meerijden :(
Gaaaf die kleine zandverstuiving :))
@cheidie, leuk ringsteken! Heb je foto’s?
@flurk, ik zag hem ook te koop staan, fijn dat je een goed baasje hebt gevonden voor hem!
@juliette, mooie foto voor op je kamer, je hebt een erg mooi topic gemaakt :(:)
@mandarijn, ik snap dat je hier naar van wordt, sterkte ..
@Apollopaard, tuurlijk :)

Hier is niet erg veel gebeurd, het rijden in de bak gaat weer wat minder en daarom gaan we maar lekker veel naar buiten :j

Ohja eeeeen ik heb de strandfoto's binnen *\o/*
Een topic volgt :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 13:50

Dank u NinkeG =)

Hebben jullie nog wat leuks te melden? Ik kan wel wat positiviteit gebruiken want ik zit met een heel groot Dilemma... Pff

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 14:11

Vorige week kwam er een vrouw (die bekend is met paarden) naar me toe om te vragen of dat hoofdstel speciaal voor ijslanders is, uhmmm mevrouw; Sieta is een 100% haflinger _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 14:30

Whahaha meen je niet?

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 16:37

Willeke, het is een soort lange buitenrit georganiseerd door de KNHS. Je kunt kiezen tussen verschillende afstanden. Je moet inschrijfgeld betalen en het is de bedoeling dat je sponsors zoekt. De opbrengst komt ten goede aan stichting Pink Ribbon, die zich inzet voor borstkankerpatiënten. Het is eigenlijk ook de bedoeling dat je zoveel mogelijk in het roze komt, dus dat wordt toch een roze dekje scoren geloof ik :P

Fijn dat het weer wat beter met je gaat Juliëtte. Mocht je je hart willen luchten, dan mag je me altijd een PB sturen hoor. Leuk zo die foto op canvas ook! Lief van je broer :)

Leuk zillionke! Misschien heb ik het even gemist, maar waarom was je tijdelijk gestopt?

Natuurlijk Tamara, wat mij betreft wel!

Jeetje Claudia, wat een naar nieuws -O- Schrik er van. Ook voor jou geldt: je mag me altijd een PB sturen als er je even je hart wilt luchten. Wel 'fijn' dat je nu in ieder geval denkt te weten wat er is. Goed ook dat je niks wilt forceren, daar heeft niemand wat aan. Sterkte :(:)

Fijn Flurk!

Wat leuk Mignonne :D Zal erg fijn zijn straks als je een stuk mobieler bent. Eigen trailer is hier ook wel een wens, maar ik moet eerst maar eens het rijbewijs ervoor gaan halen :P

Niet leuk Tamara! Waar zit je mee? Mocht je het willen delen mag je ook een PB sturen hoor.

Jammer dat het in de bak nu wat minder gaat Ninke. Ik herken me daar wel in. Ik ging ook vaak naar buiten omdat het in de bak even wat minder ging. Uiteindelijk begon het buiten rijden wel te vervelen en toen ben ik weer in de bak gaan rijden, en nu gaat het juist erg goed. Zo'n 'break' is soms wel even goed! En speciaal voor jou een foto met dekje :P
Afbeelding

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 16:43

Dekje staat Wes goed!

Wat is er aan de hand, Tamara?

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 17:37

Afbeelding
<3

Afbeelding

Afbeelding
Dat koppie :)) "Koekje, baas, koekje? :D "

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 17:43

@westhof, dekje staat hem echt supergoed <3 <3
Lijkt me erg leuk om mee te doen met die rit, als ik nou toch eens een trailer had :x

@mandarijn, lieve foto's <3
Ik vind die korte manen trouwens echt stoer staan!

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 17:52

Oeh ben benieuwd naar je strandfoto's Ninke!
Jeetje een IJslander :o? Dat is wel heel erg zeg.... Bij mij werd een keer gevraagd of ik een fjord had hahaha...

Wauw staat Wes echt goed Tamara! Mijn trailerwens was al toen we Dutchie kochten, maar omdat ik nu toch wel Parelli heel leuk vind zou ik soms wel een les willen. Ook is heel vaak iets leuks en kan ik daar niet heen etc.... Nu gaan we de caravan verkopen, dus heb ik mijn vader overgehaald :o
Ging allemaal sneller dan verwacht, de trailer komt eind deze week begin volgende! O:)

Ah superlief! Vind inderdaad ook mooi staan die manen :)

Wat is er Tamara? (Apollo)

Heb echt zo heerlijk gereden! Parelli werkt echt door op hem, veel braver en meegaander is hij :D

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 19:14

Mignonne, Wat fijn dat jullie een trailer gaan kopen! *\o/*
Wat houdt parelli precies in? :o
Ninke, Ooooh ik ben zo benieuwd naar de foto's!
Balen dat het rijden wat minder gaat. Nu lekker veel naar buiten, en het dressuur rijden daarna weer op pakken. Doe ik ook wel eens met Heidie!
Tamara/Apollo, Oh wat is er? :oo
Tamara/Wes, Staat m goeeeeed <3 .
Claudia, Hahah skeetje die Spook!

Ohja het ringsteken, helemaal vergeten te vertellen.
Het was zo leuk haahha. Ze was echt super braaf en door al het gejuich en geklap werd ze helemaal enthousiast <3. We hadden ponykamp, dus de meiden van ponykamp gingen achter in de huifkar en die gingen telkens heel hard juichen. Ik was zo trots en blij na het eerste rondje dat ik moest huilen :') . Toen moesten we nog 3 rondjes :P.
Was echt top, volgend jaar doen we weer mee!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding