Zo toets behaald met een 8.1 zag ik net op portaal staan, en net portfolio in orde gemaakt. Hopelijk is die goed en kan ik m dinsdag inleveren ! strakjes nog even hardlopen
nts19
Geplaatst: 20-01-12 19:31
knappe peeps weer op de foto zag ik! Ziet er goed uit hoor..
lely ook weer bij de hoefsmid geweest! haar 2e x en heeft maar 1x gestaakt met haar achtervoetje ze was super braaf! en de smid vond ze nog mooie voetjes hebben! Don helaas geen goede straal dus die is extra goed gedaan en gelijk teer gesmeerd.
Weet je wat je beter kan doen(mijn mening) warm water met biotex en dan borstel erin en dan hoef goed boenen(straal) , dit om de dag doen gedurende een maand en dan merkt de smid al resultaat. Lely ziet er klein uit haha zeis echt leuk. Mooie manen ook
Ik heb binnenkort misschien ook een haffie Geheel onverwacht, aangezien we pas een paard hebben gekocht. Het is niet de mooiste haflinger, maar wel de liefste en ondeugenste Alleen nog hopen dat ze goed gekeurd word... ik haar een half jaar gereden (van maart tot september ongeveer) en toen heeft ze toch af en toe onzuiver gelopen.
wat leuk heb je een foto ? hopelijk wordt ze goedgekeurd, wat is de rede dat het onverwachts is
Aprella
Geplaatst: 20-01-12 20:33
Ik zal later vanavond even een foto zoeken! Ik had eigenlijk net een paard gekocht met een hele hoop miserie door een domme achterlijke fout langst mijn kant en een hoop pech (paard is twee keer zo oud als gezegt, mankeert vanalles) en omdat het absoluut niet gepland was omdat ik eerst met mijn vriend wilde gaan samen wonen, maar ik zie da beestje echt zo graag! En ik heb er zoveel van geleerd en wij passen gewoon goed samen (buiten dat zij soms wat te snel wil gaan naar mijn zin ). Maar buiten dat ze 14 is, merrie is, en een peesblessure heeft gehad, weet ik er niet veel van (als in stamboek ja/nee, wedstrijden gelopen ja/nee)
Ooh ik heb er snel eentje gevonden:
Marlis
Geplaatst: 21-01-12 00:57
Zo mijn avonddienst zit erop.Heel mn handen zitten onder de uitslag, jeukt ook. Voordat ik naar mn werk ging had ik nergens last van. Weekend lekker vrij, volgende week weer 6 dagen pff
Knappe lely bij de smid Minder van don zn hoefjes.
Weer gereden op peeps. Na een kwartiertje rijden gestopt, ze was braaf geweest en had haar best gedaan. Toen begon het buiten het harde waaien ook nog keihard te regenen en voelden je dat ze gek wou doen dus nog een rondje gedaan en lekker gestopt. Goed afsluiten vind ik belangrijk.
oh dan is peeps ook wel aardig groot! ik ben wel blij hoor dat dream groot is, heb niks aan een kleine haflinger . rij op dit moment ook een fries van 1,80 dat is wel moeilijk om op te komen en als hij gaat steigeren word ie nog groter xD..
leuk hafje hierboven. Peep is maar 1.44ja maar toont groter, vooral onder het zadel. Zo lekker met de hondjs f naar t strand. Uitwaaien haha.
Marlis
Geplaatst: 21-01-12 13:40
Zo trots op peeps dat ik foto's blijf spammen haha.
Wil proberen volgende week (ben maar 1 dag vrij ) naar lipica te gaan in Raamsdonkveer om rijlaarzen aan te laten meten. Twijfel alleen heel erg over het model en de kleur en eventuele extra's erop.