Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Ik weet het met Daims ook ff niet meer...
Hij loopt gewoon niet goed. Vrij kort als hij langzaam stapt, stapt hij door stapt ie groter, maar niet met gelijke passen. Die ook in draf. Hij lijkt ook zijn achterbenen niet goed te gebruiken. Galopperen doet hem duidelijk niet goed, als ik hem naar voren jaag weet hij ook echt niet waar hij zijn achterbenen moet laten... Alsof hij er geen controle over heeft ofzo... Ze zwabberen er maar wat bij....
Had helaas niemand om een filmpje te maken. Ga ik morgen maar even doen denk ik... En even bellen met Bodegraven wat die er van vinden. Hem daar krijgen is echt een hells karwei, ben benieuwd wat ze zeggen...
Hinke schreef:Had dit berichtje nog niet eens gelezen... Wil je fimpje wel zien! Misschien kun je hem daar ook even op laten galopperen? Voorlopig kun je dus nu ff niks meer met daims doen qua beleren dus? Wanneer ga je nu weer naar bodegraven? En vooral, hóe ga je daar heen?
monique1983 schreef:heb je je foto gewoon gedraait ook op je pc staan dan?
ja idd hij is wat grof
wat voor tuig heb je besteld eigelijk
sorry ben er helemaal niet in thuis het mennen hahahaha
wel dat je en wijse kar heb zit lekker ook he
monique1983 schreef:mooi wagen ben benieuwt na je nieuwe tuig hoe het er uit ziet
ga je ook wedstrijd mennen doen of dat niet?
hij is leuk met zonne bril
alcazan was gisteren ook lekker slim komt ie kroelen bij je en ja de liefde gaat door de maag he gaat ie staan eten ja en waar met zijn hoofd tussen mijn benen door slimmert als ie zijn hoofd omhoog gooit zit ik op zijn nek hahaaha