Hallo allemaal! Leuke foto met je sterretjes Anne! Ik stap eigenlijk ook nooit op een andere pony, maar laatst zat ik op een KWPN'er (paard) en dat was me toch raar! Ik kwam nauwelijks met mijn benen onder het zweetblad vandaan.
Net bijna 1,5 uur beziggeweest met het opruimen van mijn kamer. Nu ga ik de keukenprinses uithangen en straks allemaal mensen bellen (wedstrijddingen regelen) en vervolgens naar stal, omdaar Donja voor het eerste met een touwhalstertje te gaan rijden. Ik ben benieuwd! Nu ga ik even een pan met water op het vuur zetten.
me zusje wilt ook een eigen pony als we met de folders goed doorsparen en het bij elkaar legen. hebben we zo een eigen pony, stalling kan wel bij haffie kan ik haffie ook nog mooi blijven doen
jaa, me zusje rijd nu op een van de shets sinds een weekje er staat nog een haflinger.. maar die vind ik veels te tdruk.. me zusje is er een keer hard afgevallen, eerst ging het goed, en op een geven moment vertikte ze alles [ die pony ]
er staan og meer shetten, nu gaan we een van de grote shets weer eens longeren met zadel , en dan mag ik adaar ook eens op rijden