Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hilde_q schreef:i stapte op en ik zat er nog geen seconde op toen ze met 4 benen tegelijk omhoog sprong heb het 2 sprongen vol gehouden toen mijn lesgeefster per ongeluk te hard trok waardoor ik mijn teugels verloor en naar achteren werd gelanceerd.
Toen had ze hem nog vast, daarna een grote smak op de grond en toen is ze 2 keer op mijn been gestuiterd, toen heeft mijn lesgeefster haar los moeten laten omdat ze richting mijn hoofd ging trappen,, daarna weet ik het allemaal niet zo goed mee,,
nu heb ik dus mijn achillespees bijna gescheurdZwaar gekneusd
Hilde_q schreef:Hee meiden
Heb slecht nieuwsLss ging niet goed en ben in het ziekenhuis beland
bijlezen doe ik zo,, ben misselijk door de klap
biancailona schreef:we gaan toch opnieuw naar een trailer kijken, we hebben weer een andere gezien, maar nog niet meteen een positief gevoel bij. Dus we hebben besloten nu we tijd hebben vrijgemaakt toch ook naar die te kijken, we balen nog steeds van die ene waar we anders naar gingen kijken
lotteluvah schreef:Weetje slovehaffie als je wat meer in de groep wil komen zou ik maar eens terug lezen en reageren op mensen.
Persoonlijk irriteer ik me er nogal aan dat sommige mensen niet terug lezen en nergens op reageren. En ik weet bijna wel zeker dat ik niet de enigste ben!
Girlgamer schreef:Ik ben bijBen drie kwartier aan het lezen geweest
![]()
@Babsie_Flash: Blijven rennen(om je stoel
)
Girlgamer schreef:Hoi Babs.
Weer succes Bianca!
Babsie_Flash schreef:JONGENS!! HEBBEN JULLIE OOK AL IN DE 2E RONDE GESTEMD???
viewtopic.php?f=142&t=692306&st=0&sk=t&sd=a&start=7050
Hilde_q schreef:Hee meiden
Heb slecht nieuwsLss ging niet goed en ben in het ziekenhuis beland
bijlezen doe ik zo,, ben misselijk door de klap
Babsie_Flash schreef:JONGENS!! HEBBEN JULLIE OOK AL IN DE 2E RONDE GESTEMD???
viewtopic.php?f=142&t=692306&st=0&sk=t&sd=a&start=7050