Nee Pruts! Ga van 2 havo naar 3 gt.. Lees dit maar:
DIE STOMME KL*TELUI!
Gister moesten we cijfers ophalen.. En ik had 3 rapporten lang telkens 5 a 6 onvoldoendes en ineens maar 2! Ik was dus echt helemaal verbaast, want ik had gewoon een HAVO rapport! M'n mentrix riep me bij zich dat ik een havo rapport had en ik gewoon door kon gaan met havo als ik dat wou, ik dus helemaal blij! Wel ineens een grote twijfel, want het was al besloten dat ik naar gt zou gaan en dan toch ineens naar havo!
Werd m'n moeder net ineens opgebelt, ja sommige leraren hebben een wat hoger punt gegeven omdat het toch al zeker was dat ze naar gt ging.. Oftewel! Ik ben helemaal blij geweest terwijl ze alsnog gewoon terugsturen! IK BEN ZO BOOS! Zeg het dan gewoon, ik wist dat ik terug ging, maar ga me dan niet helemaal blij maken met dingen die niet waar zijn.. KL*TELUI! Laat ze lekker opf*cken! Naar de hel lopen ofzo! Ze kunnen me de pot op!
Het is SCHOOL, ze moeten toch eerlijk kunnen zijn? FIJN! M'n hele vakantie verpest en jullie topic ook weer omdat ik ALWEER niet blij ben
Vast wel Achja.. Één voordeel Ik kom bij drie hele goede vriendinnen van me in de klas 'T viel mij trouwens op dat heel veel kinderen ( nouja, 3 ) de 2e klas overdoen! En er zijn er ook best veel die teruggaan..
En met vmbo kan ik nog altijd fotograve worden dus Misschien wil ik ook nog wel naar het MBO paardenhouderij Lijkt me nog steeds erg leuk, maar ik zie nog wel
Succes allemaal met rapporten en dergelijke! Ik ga nu al naar het laatste jaar van het MBO Dus nog 40 weekjes school en dan ga ik niet meer Wel raar, begin me steeds meer te realiseren dat dit gewoon mijn laatste jaar school wordt. Maarja, dan maar werken en geld verdienen
nou ik sta onvoldoende voor: frans,scheikunde en misschien Duits, maar dat weet ik niet zeker. maar die vakken neem ik niet mee naar volgens jaar. maar mijn mentor had beloofd dat als ik geschiedenis zou ophalen (wat ik gedaan heb) dat hij me over laat gaan. maar of hij dat gedaan heeft?? ik hoop het!