Roxylovee schreef:ehmm nee kieffer
Oke:) Daxht dat je een wintec weer wou voor hem hihi.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik ha laatst een stoere foto gemaakt van het paard van de boer. die zal ik zo eens even showen 
Ik kan er wel mee leven, het is niet dat heel de wereld vergaat asl er een beetje sneeuw licht. Ik geef toe, ik zou het wel prettig vinden als het op een of andere manier toch een beetje overdekt zou zijn zodat ik iig een beetje kan stappen. maar nu kan ik naar buiten. Wel stappen natuurlijk 
Mara ook nogsteeds, die kan als een idioot rond gaan rennen als ze iets leuks ziet (miniatuurhengst bijv.
) ze kan ook als een kip zonder kop gaan staan gillen als ze heel even alleen in de bak staat omdat ik haar stal ga doen. Dan staat ze te stijgeren en te bokken en te doen
En Mara word al weer 9 volgend jaar 
Ik had eerst een stal die vast zat aan de wei, dan zetten ik de deur gewoon open, en dan gingen ze zelf naar binnen en naar buiten. Ik vond Matador altijd binnen als het regende, te warm was, of juist heeeel koud. hihi. 

wat ontsettend snoezig. Echt zo'n onderonsje. LIEF!
ik heb wel weer behoefte aan een stukkie rijden, misschien dat de bak wel een beetje te doen is, dan ga ik een stukje (al is het in stap) dressuuren met Mara, dat heb ik al lang niet meer gedaan... 
Ik vind het alleen jammer dat hij een beetje donker is...
heb geeeen krachtmeer hahaha

nog van 2007 enzo...

.

1x raden van welke kleur ik houd. 

Ik ben nog nooit in Londen geweest, alleen wil er nog wel graag een x heen!

Gaaf!
Ik heb gisteren mijn foto's op Hyves ook eens flink uitgezocht! 

.