wou ik eerst ook ! maar een vrouw bij ons op stal had nog een mooi kieffer zadel die we konden overnemen dus hebben we dat gedaan en dan komt over 2 weekjes de zadel maker erbij
Heey Nessie, gezellig dat jij hier nu ook komt kletsen farahtjuh, hahaah die foto Ik ha laatst een stoere foto gemaakt van het paard van de boer. die zal ik zo eens even showen Liiisaaa, ik wil ook zo'n avatar die verspringt... maar ik weet niet hoe dat moet. Josien62, zo er vind ik het niet voor mezelf hoor Ik kan er wel mee leven, het is niet dat heel de wereld vergaat asl er een beetje sneeuw licht. Ik geef toe, ik zou het wel prettig vinden als het op een of andere manier toch een beetje overdekt zou zijn zodat ik iig een beetje kan stappen. maar nu kan ik naar buiten. Wel stappen natuurlijk Roxyluvee, als ze een jaartje of 5 a 6 raken, worden ze wat wijzer in hun kop, maar dat gekke gaat er nooit meer uit Mara ook nogsteeds, die kan als een idioot rond gaan rennen als ze iets leuks ziet (miniatuurhengst bijv. ) ze kan ook als een kip zonder kop gaan staan gillen als ze heel even alleen in de bak staat omdat ik haar stal ga doen. Dan staat ze te stijgeren en te bokken en te doen En Mara word al weer 9 volgend jaar shilady, hier staan de paarden gelukkig een goede 8 a 10 uur buiten. ik doe de stallen in die tijd en dan gaan ze naar binnen. Ze krijgen een plak hooi (van zo'n grote baal) per dag. Jammer genoeg kan er niet gevoerd worden in de paddock. Maar de paarden vinden het aan de andere kant dus ook niet er om binnen te staan. Mijn arabiertje zou gillend gek worden als hij met deze tempratuuren niet naar binnen mocht. Ik vond hem altijd binnen, zo mooi Ik had eerst een stal die vast zat aan de wei, dan zetten ik de deur gewoon open, en dan gingen ze zelf naar binnen en naar buiten. Ik vond Matador altijd binnen als het regende, te warm was, of juist heeeel koud. hihi. Nessie, Ik begrijp helemaal wat je bedoeld. De 'verlentste' zijn vrijwel altijd de beste als je er doorheen kan prikken. Ik hab dat nu dus ook met Matador. Die is 2,5 beging nu een beetje baby af te raken, die ga ik in de zomer zadelmak maken en misschien een beetje door rijden. Maar hij is dominant, maar ondertussen de grootste scheitluis van de hele stal. Hij kande grootste drama's maken van de kleinste dingen. Het begind al iets minder te worden, maar op zijn achterbenen lopen is mij al lang niet vreemd meer.Wolder heeft een beetje van die arabiere oortjes, echt zo'n puntje er aan. hihi, heeeeel stout, dat zie je zo! Waarom draai je wolder en goldy niet om dan? dat goldy vooraan staat, dan hoeft wolder niet zo idioot te doen... Ik wil ook een keer naar Harders Plaza, scheind echt super cool te zijn. Zowizo A'dam begind een beetej te vervelen. Opzoek naar iets nieuws Freya, Wat een leuek foto's van Donna! Donna straald zo'n hoog knuffelgehalte uit Lisssaaa, die foto van nibbit met zijn zoon wat ontsettend snoezig. Echt zo'n onderonsje. LIEF! Zoo, ik heb bijgelezen vanaf pagina 294 ofzo
Hier gaat alles goed, lekker rustig. Lekker veel eten, wat niet goed is voor me. veel te weinig bij de paarden, wat ook niet goed is voor me ik heb wel weer behoefte aan een stukkie rijden, misschien dat de bak wel een beetje te doen is, dan ga ik een stukje (al is het in stap) dressuuren met Mara, dat heb ik al lang niet meer gedaan...
Ik ga vanmiddag pas naar peepsie, ben nu broodjes enzo aan het bakken en zo tafel dekken dan dalijk eerst brunchen. anous is bij der vriend dus mag gezellig alleen naar peeps
@Peelie: Er zitten in Wolders stal extra rubberen schotten, een extra slot op de deur, anders moet henk dat allemaal weer om gaan zetten.. En hij moet er maar aan kunnen wennen dat hij niet het enige paard op de wereld is. Wolder heeft inderdaad krulletjes in zijn oren, manen(Al wordt dat steeds minder hoe langer/dikker ze worden), staart en z'n neusgaten hebben ook een krulvorm Nu Goldy's vorm van het hoofd nog voor het Arabiereffect
Mooie foto! En hoop dat je weer wat kunt trainen
Lig (Ik typte het eerst met ch haha en dat heeft pabo gedaan) zelf ook nog in bed, met het roze laptopje onder een roze dekentje met m'n roze mobiel naast me in een roze kamer 1x raden van welke kleur ik houd.