Op verzoek van Emma kom ik es even langs in het topic!
Goed?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ticcie schreef:Hey mensje!
Op verzoek van Emma kom ik es even langs in het topic!
Goed?
Hoezo zou dat niet goed zijn?? knabbelgirl schreef:he bah wat naar zeg moon! stomme dokters!
suusiejj schreef:Naomi_Haffie schreef:ik weet at hun telefoon t weer doet ! , want hun internet doet het sinds vandaag ook weer !
succes jass
*ik wens inspecter gatget benen om naoom een enorme skop te verkopen richting andré*
Suus!!
Ticcie schreef:Misschien willen sommigen me hier niet ofzo?
Maar hoe is het hier?
'k Mis jullie zo..

Ticcie schreef:Misschien willen sommigen me hier niet ofzo?
Maar hoe is het hier?
'k Mis jullie zo..
Tuurlijk willen we je hier hebben!! Ticcie schreef:Misschien willen sommigen me hier niet ofzo?
Maar hoe is het hier?
'k Mis jullie zo..
TjelleBieb schreef:Ticcie schreef:Misschien willen sommigen me hier niet ofzo?
Maar hoe is het hier?
'k Mis jullie zo..
Huh?
Tuurlijk wel muts, vaker komen ja!
wat 
Maar kom wel goed met hem overeen, echt heel goed, was zo leuk!
Dag Anne!

Ticcie schreef:Hey Babs!
Ik wil wel vaker komen, maar dat gaat nu niet met de exames.. Heb het echt zo lastig en vandaag echt slecht examen gemaakt.. Twee zelfs..
Maar.. Ik heb aan kadootje gekregen van een leerkracht (ik noem hem Patje) en ik heb eiglijk nooit les van hem gehad!Maar kom wel goed met hem overeen, echt heel goed, was zo leuk!

Ticcie schreef:Hey Babs!
Ik wil wel vaker komen, maar dat gaat nu niet met de exames.. Heb het echt zo lastig en vandaag echt slecht examen gemaakt.. Twee zelfs..
Maar.. Ik heb aan kadootje gekregen van een leerkracht (ik noem hem Patje) en ik heb eiglijk nooit les van hem gehad!Maar kom wel goed met hem overeen, echt heel goed, was zo leuk!
Babsie_Flash schreef:Hallo Moon!Dag Anne!
Babsie_Flash schreef:Ticcie schreef:Hey Babs!
Vertel! Wat heb je gekregen??
Natuurlijk weten wij dat je het druk hebt met je examens... Die zijn héél belangrijk!! Goed leren hoor
TjelleBieb schreef:Doordat je even niet kan komen door je examens (wat belangrijker is!!!) dan hoef je nog niet gelijk te denken dat je niet meer mag komen Xeen.
Succes met de examens.
Moon, net peukie op, straks oké?

TjelleBieb schreef:Ben bang dat je een deel eruit mag gaan KNIPPEN (of trekken, whatever.)

Naomi_Haffie schreef:Omg me zusje heeft een nintendo ds gekcoht, met nintendogs, ik word niet goed vna d'r , ze zit de hele tijd, luuuuucky lucky zit , lucky zit, ga zitten, luckyy koooooooooooomdan, kom dan, zit , en nu zegt ze rotbeest:')

SmeeJ schreef:, die manen gek!
Haal je dier er niet uit, die vlecht?
.