Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:ga je nog iets leuks doen vandaag ?
Naomi_Haffie schreef:oke
ehm , waarschijnlijk even naar de ruitershop hier in de buurt.. en mischien naar haffie [ zusje is ziek dus mischien]
en haffie is een beetje druk nu, dus ik ga liever niet alleen
Naomi_Haffie schreef:ja , graag zelfs, ze loopt nu wel lekker door, alleen ze schrikt bijna overal van, en dat wil ik niet hebben
Naomi_Haffie schreef:hafsel gaat in de stap nu wel lekker ontspannen, schuim op d'r mond als ze klaar is, dus het gaat de goede richting op, gister was ik wat scheiterig, dus bijna lleen maar gestapt
Naomi_Haffie schreef:haffie doe ik zowat een jaaaarrr
maar ik merk gewoon dat er nu al verschil in zit met rijden van een paar week terug en van gister en eergister enzo
Naomi_Haffie schreef:SmeeJ schreef:
gaat ze dan ook zo lopen knorren ?
Anseltje schreef:Het is alweer laat zie ikIk blijf totdat het nr. 300 is.
Dan ga ik naar bed, morgen wil ik er om 9uur uit.
Heb net LOTR 3 gekeken, dahm wat zijn die 3 films mooii!
Anseltje schreef:En jah die foto, geen commentaar! Ik was vro-lijk
biancailona schreef:goedemorgen allemaal, leuke foto's anne,jacyntha,karin,emma en esmee
balen wendy van je quotes
ben het met hilde mee eens, wanneer is er een haftopic meeting waar we ook echt gaan
wel balen van de voorpluk van jive dorien
welkom marije
JoDy1991 schreef:knabbelgirl schreef:naja, ze heeft een maand niet gelopen hea, eerst 2 weken boxrust en daarna alleen wei, wandelen en losgooien omdat ik op dvb zat
hadden wij ook met shin met hoesten ect hebben we een tijdje niet gereden
Roma_4ever schreef:Naomi_Haffie schreef:hafsel gaat in de stap nu wel lekker ontspannen, schuim op d'r mond als ze klaar is, dus het gaat de goede richting op, gister was ik wat scheiterig, dus bijna lleen maar gestapt
haha sally schuimt de hele tijd met halstrekken gisteren gooide ze ff de neus de lucht toen zat ik onder het schuim
Roma_4ever schreef:hebben jullie ook dat als je een keer op een andere pony staat dat je denkt wat is ie dun
knabbelgirl schreef:nou ja, ik sta over het algemeen niet op pony's