Heerlijk, met mijn nieuwe aanwinst hopelijk ook ooit een strandritje maken

Oehh ik ben zo zenuwachtig voor vrijdag hihi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nog maar even en dan.. foto's foto's! 

Maar ÁLS ik ooit ga starten wil ik wel bij mensen met een beperking.. Ik denk dat dit gewoon eerlijker en leuker is voor mij, je word natuurlijk beoordeelt op wat je kan maar ik kan niet exact op letters rijden bijvoorbeeld en ik zou daar tenminste niet op worden afgerekend..
Super dat je les goed ging! 

Ja denk dat het leuker voor je is. Want er zitten soms echt van die vreselijke jury's tussen die je echt om alles kunnen afzeiken, en dan ook niet onderbouwend ofzo. En vooral als je er eigenlijk niks aan kunt doen, is het voor jou denk ik ook leuker om daar te starten. Zijn de proeven daar ook anders? Of heb je wel gewoon zelfde proeven?
Áls je ooit gaat starten moet je het natuurlijk wel zeggen, lijkt me heel leuk als je dat gaat doen met Madeira! 

Volgens mij heb je dezelfde deken als die ik voor Madeira heb hihi 
maar duurt nog wel heel lang.. heb geen eigen vervoer he dat maakt het lastig. Ik denk inderdaad ook dat het eerlijker is voor mij.

Als het ooit zover komt, moet je het echt laten weten! 

Wat is Walser een lekkertje.
Leuk dat je wedstrijd wilt starten Pauline.
Ik zou ook best wel willen meten, maar ligt ook aan de dag.
Ik ga nu lekker slapen. Ik heb alweer honger en voordat ik de koelkast overval kan ik beter naar bed gaan. Truste. Walsertje schreef:Nou dan zal ik me bij deze even voorstellen!
Ik ben Annemiek en ik ben 25 jaar.
Ik ben een trotse eigenaresse van een prachtige haflinger ruin.
Zijn naam is Walser van 't Loo.
Walser is geboren op 5 februari 2009.
Hij is dus alweer 1 jaar jong! Wat gaat de tijd snel zeg.
Hier een foto van Walsertje!